גבי לוצקי (צילום: עידו רושינק)
גבי לוצקי (צילום: עידו רושינק)

"לא נתתי למוגבלות להפריע לי להצליח"

ביום חמישי יטוס גבי לוצקי מירושלים לכרתים, שם הוא ינסה לקטוף את תואר אלוף אירופה לחירשים וכבדי שמיעה בתחרות טניס; "אני כל פעם מתרגש מחדש להשתתף בתחרות מהסוג זה", הוא מספר בראיון

פורסם בתאריך: 14.6.21 09:41

כבר כשהיה ילד קטן, ידע גבי לוצקי (19) שהוא ירצה להיות שחקן טניס. לוצקי שנולד לקוי שמיעה, לא נתן ללקות להפריע לו בדרך וביום חמישי הקרוב הוא כבר ימריא לכרתים שם הוא עתיד להשתתף בתחרות טניס בינלאומית שנקראת "אליפות ארופה ה-14" והיא למעשה אליפות אירופה לחירשים וכבדי שמיעה.

"אני יכול להגיד שאני כל פעם מתרגש מחדש להשתתף בתחרות מהסוג זה" הוא מסביר ומוסיף  של אני מייצג את ישראל, את הכחול הלבן שבדגל, את המאמנים שלי שהלכו איתי לאורך כל הדרך ועדין מלווים אותי תמיד, את המשפחה שלי שתומכת בי בכל דבר אפשרי, את החברים הסובבים אותי שתמיד מרימים אותי, וכמובן את עצמי ובכבוד".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


"כשהייתי בבית הספר, הלקות הציקה לי משום שהרגשתי שונה, אני זוכר שבשיעורי בספורט זה הפריע כי מכשיר התקלקל בזמן המשחק בגלל הזיעה. ולכן לא שמעתי חברים,או את המאמן, מצד שני תמיד נשארתי אני ולא נתתי למוגבלות להפריע לי להצליח" הוא אומר מייד.

לטניס, הוא הגיע לגמרי במקרה "זה קרה בזכות אח שלי. שהיה בחוג טניס ויום אחד באתי לראות את האימון שלו עם אבא שלי, בזמן ההמתנה שיחקנו במטקות ים ליד המגרש והמאמן של אחי ראה אותי משחק ואמר לאבא שלי שאני כשרוני ושכדאי שאעשה משהו עם הכישרון הזה. מהרגע ששיחקתי טניס בפעם הראשונה לא נפרדתי מהמשחק, גם אם היו תקופות קשות ומתסכלות. טניס זה משחק אישי ותמיד צריך לדעת להסתדר לבד גם כשאתה ביום או בתקופה פחות טובה.

ועכשיו, אתה בליגה של הגדולים.לא קצת קשה ביום יום?

"אין ספק שזה תחום תעסוקה שגוזל לי המון זמן מהחיים הפרטיים שלי, התחלתי להתאמן פעמיים בשבוע בחוג ולאט לאט התגלגלתי לקבוצה התחרותית בה האימונים יומיים ועשיתי המון ויתורים בשביל זה, אבל כשאתה מנצח במשחקים זה שווה את הכל".

מהו סדר היום שלך לקראת התחרות הנוכחית?

"השבועיים האחרונים שלי החלו להיות אינסטנטיסטיביים מהרגיל: זה מתחיל מאימון בוקר בשבע במרכז הטניס רמת השרון, אז אימון טניס ולאחר מכן אימון כושר, נסיעה חזור לירושלים, אימון קל בצהריים בכדי לשמור על רצף ולא ליצור עליות וירידות מבחינת הכושר והפוקוס למטרה, ארוחת ערב בשעה שמונה ואז שינה בשעה תשע וחצי על מנת שאתאושש נכון ומהר לקראת היום למחרת".

בעבר, הוא כבר לקח חלק בתחרויות אולימפיות שונות וזכה בחלקן, אולם לדבריו, גם היום הוא עדיין מתרגש. "יצא לי להשתתף בהרבה תחרויות של חירשים וכבדי שמיעה בחו״ל – השתתפתי באליפות אירופה בה הגעתי לגמר גם ביחידים וגם בזוגות מעורבים, שיחקתי באולימפיאדה לחירשים ובנוסף לקחתי חלק באליפות העולם לחירשים בטורקיה, בה זכיתי במדליית ארד ביחידים ובמדליית זהב בזוגות"

זכית בעבר, ומה יהיה אם לא תזכה הפעם?

"אני לא אתאכזב, אם זו השאלה משום שאני בתוך תוכי יודע שתמיד יש את הפעם הבאה ותמיד יש הזדמנויות נוספות בחיים. אבל שלא ישתמע שאני מרים ידיים, מבחינתי אני אתן את כולי על המגרש".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת13"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר