השריפה במבשרת - קיימת אבל לא מתפשטת (צילום: כבאות והצלה ירושלים)
השריפה במבשרת - קיימת אבל לא מתפשטת (צילום: כבאות והצלה ירושלים)

הושגה שליטה מלאה באש: הוסרה הסכנה ובוטל הצורך לפינוי בשל השריפה במבשרת ציון

בתום שעות של לחימה באש, הצליחו צוותי הכיבוי הרבים להכיל את בלהבות, ולכן לא נשקפת סכנה לבתים במוצא או לאלה במבשרת; בשעה 20:20 הושגה שליטה מלאה באש וכעת ממשיכות פעילויות הכיבוי האחרונות

פורסם בתאריך: 13.6.21 17:34

עדכון אחרון: 13.6.21 20:24

לאחר כשלוש שעות של לחימה עיקשת, הצליחו כעת צוותי הכיבוי הרבים שפועלים באזור השריפה במבשרת ציון להכיל את האש. לדברי בכירים בשירות הכיבוי וההצלה, נכון לעכשיו, לא קיימת סכנה לא לבתים במוצא ולא לאלה במבשרת.

לפני שעה קלה, הודיע שירות הכיבוי וההצלה כי בעקבות הרוחות המנשבות באיזור והתפתחות השריפה לכיוון מוצא, ככל הנראה ימשיך פינוי הבתים גם מסביב לאזור, אך לאחר שפונה רק חלקו של בית האבות שבע האחיות, השוכן במקום, הושגה הכלה של האש ולא נמשכו הליכי הפינוי.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מפקד מחוז ירושלים, טפסר ניסים טויטו, מסר כי "הרוח ששינתה את כיוונה לא פעם הקשתה מאוד על מלאכת הכיבוי והביאה את הלהבות קרוב מאוד לקוי הבתים הראשונים. פעולה נחושה של לוחמי האש נשאה פרי ואנו מתקרבים לשליטה".

ממוקד ירושלים של שירות הכיבוי וההצלה נמסר כי כרגע פועלים הצוותים הרבים להשתלטות מלאה על האש, אך הודגש כי טרם הושגה שליטה מלאה באש שתבטיח סיום מהיר יותר של האירוע.

בשעה 20:20 הודיע מפקד מחוז ירושלים של שירות הכיבוי וההצלה, טפסר ניסים טויטו, כי הושגה שליטה מלאה באירוע, זאת במסגרת הערכת המצב שמסר בנוגע להתפתחות השריפה בסמוך למברשת. עוד נמסר בהערכת המצב כי בשטח ממשיכים לפעול צוותי כיבוי אל תוך הלילה, לצורך כיבוי סופי של האש וכן על מנת לוודא שהאש לא תתחדש בלילה או מחר בבוקר.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת13"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


\

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר