בית המשפט המחוזי בירושלים (צילום: ארנון בוסאני)
בית המשפט המחוזי בירושלים (צילום: ארנון בוסאני)

הרקע לאומני: הצעת הנישואין הסתיימה בלינץ' על ידי שלושה תושבי מזרח ירושלים

אביה אנטמן הציע נישואין לבת זוגו בערב יום ירושלים. כשעה לאחר מכן מתפרעים ערבים תקפו אותם בפראות על רקע לאומני. כתב אישום הוגש נגד שלושה מהם

פורסם בתאריך: 21.6.21 09:04

הפרקליטות הגישה לבית המשפט המחוזי בירושלים כתב אישום נגד שלושה תושבי מזרח ירושלים – עומר ג'אבר (25), אשרף ג'אבר (24) ויוסף ג'אבר (18), בגין מעורבות בלינץ' באביה אנטמן זמן קצר לאחר שזה הציע נישואין לבת זוגו בבית החושן שבשכונת א-טור.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


האירוע התרחש בערב יום ירושלים, יום לפני תחילת מבצע "שומר החומות". על פי כתב האישום, לאחר הצעת הנישואין המשיכו בני הזוג בנסיעה לכיוון שכונת בית אורות. סמוך לשעה שמונה בערב, בצומת א-טור כמה מתפרעים זיהו כי מדובר ביהודים והחלו לרוץ אחר הרכב תוך כדי צעקות "מתנחל, בן שרמוטה".

שלושת הנאשמים, שנסעו ברכב לפני רכבם של בני הזוג, שמעו את הצעקות והבינו שמדובר ביהודים. הנאשם עומר, שנהג ברכב, בלם בפתאומיות וחסם את רכבם של הזוג כדי למנוע את המשך נסיעתם. המתפרעים החלו ליידות אבנים לעבר בני הזוג בעודם בתוך הרכב, ושברו את החלון האחורי שלו. בשלב מסוים אביה יצא מהרכב ונתפס על ידי המתפרעים, שהכו אותו בכל חלקי גופו כשהוא שכוב על הרצפה, ואליהם הצטרפו גם הנאשמים עומר ויוסף. באותו זמן שחר נמלטה גם היא מהרכב, הסתתרה מאחורי רכב אחר והתקשרה למשטרה. במהלך האירוע אביה הוכה באמצעות מחסום משטרתי, מקלות, חפץ חד ואף פחית אקסל מלאה פגעה בראשו. זאת בנוסף לסטירות, אגרופים ובעיטות שקיבל בכל חלקי גופו. הנאשם אשרף נשאר ברכב בזמן האירוע, ובהמשך נכנס למושב הנהג והזיז אותו.

לבסוף אביה הצליח להימלט מן המתפרעים ולחזור אל רכבו. אז נסע לשכונת בית אורות הסמוכה והזעיק את כוחות מג"ב. כתוצאה מהתקיפה נגרמו לו סימני חבלה רבים ושני פצעי דקירה בגב. הוא אושפז בבית החולים במשך חמישה ימים ועבר ניתוח.

השלושה מואשמים במעשה טרור של חבלה בכוונה מחמירה, התפרעות וחבלה במזיד ברכב ממניע גזעני. מעצרם הוארך עד לתום ההליכים נגדם.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת13"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הלוואי שיסלקו אותם מהארץ, אנשים ברברים ועובדי אלילים, לשלול להם את האזרחות ולסלק אותם לעזה, נצלנים מוצצי דם, לא פלא שסולקו מארץ מוצאם והוגלו, ככה גם אנחנו צריכים לעשות לנבלות האלה

  2. ירושלמית

    נכון בהחלט!
    צריך לגרש כאלה מהארץ ולשלול להם את האזרחות.
    עבדו בדירה וחסמו את הביוב של כל השכנים ועכשיו הם דורשים כופר כדי לתקן.
    פורצים דירות ומכוניות.
    גנבים חסרי מצפון.

  3. יהודי יקר

    הלו? הלו?
    זו משטרת ישראל?
    למה אתם לא מגיעים?
    אתם מסתכלים ומחכים שייסימו את הלינץ'?
    הלו?
    כמה זמן אורך להגיע, 2 דקות ברכב רגיל אורכת הנסיעה מנקודת המשטרה הקרובה הקישלה, ובטח יש לכם ניידות קרובות יותר, הרי הייתם צריכים להיות בכוננות.
    הלו?
    זו משטרת ישמאל?

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר