האגם בגן הבוטני מואר בשלל צבעים. צילום תום עמית
האגם בגן הבוטני מואר בשלל צבעים. צילום תום עמית

השירים המשחקים והפסטיבלים:ארועי הקיץ בעיר

פסטיבלים ארועים ופעילויות לקיץ עם הילדים וגם סתם בדייט רומנטי. זה מה שיש לעשות בעיר בחודשי הקיץ

פורסם בתאריך: 9.7.21 12:58

הקיץ כבר הגיע ומעלות החום עולות, בירושלים וסביבתה מציעים לכם שלל אטרקציות לילדים עם ובלי תשלום, לכם נשאר רק להגיע ולהנות.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


פארק חבלים אתגרי במצודת מגדל דוד העתיקה
יכולים לדמיין את עצמכם הולכים על גשר חבלים תלוי בין המגדל של המלך הורדוס לחומה עות'מאנית? חלמתם פעם לקפוץ קפיצה חופשית מצריח מגדל עתיק בגובה 30 מטר? חושבים שתצליחו לטפס על הקירות הצלבניים?מזמינים אתכם לפעילות ספורטיבית, מלהיבה ומאתגרת המשולבת עם עבר מפואר של 4,000 שנות היסטוריה ירושלמית; 7 תחנות של חבלים, סולמות, אומגות, קירות טיפוס וסנפלינג שיאפשרו למבקרים לטפס, לגלוש, לקפוץ ולהתרגש מחוויית ספורט-אקשן ייחודית בין שכבות ההיסטוריה.

מגדל דוד צילום: ריקי רחמן

מגדל דוד צילום: ריקי רחמן

נשתה , נשתה לחיים

פסטיבל הבירה בירושלים, יציין השנה את שנתו השש עשרה, עם כ- 150 טעמים שונים של בירות ממגוון רחב של מותגים מוכרים בינלאומיים לצד מבשלות בוטיק מקומיות ואיכותיות.השנה תתקיים לראשונה בפסטיבל טעימת בירה מודרכת שתועבר על ידי ג'רמי וולפלד , הברומסטר של בירה ג'מס – אשר תציג בעצמה מגוון בירות בפסטיבל.לצד הבירות האיכותיות، ייהנו המשתתפים בפסטיבל מדוכני אוכל עם מגוון מנות כמו נקניקיות בעבודת יד, בשרים מעושנים, תפוח אדמה, טורטיות, המבורגר של שגב הירושלמי  עם אופציה לטבעוני ועוד.כמובן שבירה נמזגת הכי טוב לצד מוזיקה טובה, ומלבד הבירות יתקיימו גם הופעות של האמנים המובילים בישראל:ביום רביעי יופיעו יסמין מועלם, רביד פלוטניק (נצ'י נצ') יארח את סימה נון ו-DJ Ben  אשר יגיע במיוחד היישר ממנהטן וביום חמישי יופיעו The Paz Band, טונה וDJ TERRA (בר לוי), אמן בינלאומי, אשר מככב בפסטיבלים ברחבי העולם.

הפסטיבל יתקיים בין ה- 21-22 ביולי, החל משעה 18:00 בגן העצמאות בעיר, הכניסה בתשלום

חוגגים לקרון

פסטיבל הקרון הבינלאומי יחגוג השנה 40 שנות יצירה בתיאטרון יומולדת 30 לפסטיבל הקרון הבינ"ל והשקה למרכז התרבות החדש לילדים בגן הפעמון

הפסטיבל יתקיים השנה בנושא מתנות, הפתעות וחגיגה ויציג 33 הצגות מקור לילדים ולמבוגרים וכ-3 הפקות בינלאומיות, מתחם חוצות לכל המשפחה בנושא "הפתעה", "תערוכת מתנות" לחגיגות יום ההולדת של התיאטרון, במת חוצות, משחקייה, פינת סדנאות, מתחם אוכל לכל המשפחה, פעילויות חינמיות ומסיבת סיום חגיגית לרגל תחילת עשור חדש בחיי התיאטרון והפסטיבל והמעבר למתחם החדש.

הפסטיבל יתקיים בין התאריכים 22-23 לאוגוסט בגן הפעמון בירושלים והכניסה להצגות היא בתשלום

200 סרטים מ-50 מדינות 

פסטיבל הקולנוע ירושלים יארח רבבות צופים מהארץ ומהעולם והתוכנית האמנותית תכלול למעלה מ-200 סרטים מ-50 מדינות שיוקרנו בפסטיבל, ובכלל זה סרטים שכבר הוקרנו וזכו בפרסים בפסטיבלים בינלאומיים מובילים בעולם, בהם ברלין, קאן, ונציה, סאנדנס ועוד. הסרטים יוקרנו בסינמטק ירושלים ובבתי קולנוע נבחרים ברחבי העיר.

אירועי הפסטיבל יכללו תחרויות סרטים נושאות פרסים עם צוותי שיפוט בינלאומיים, אירועים מקצועיים לתעשיית הקולנוע – מפגשים עם יוצרי קולנוע מובילים מן הארץ והעולם, סדנאות מקצועיות בתחום הקולנוע, הקרנות בכורה נוצצות, מסיבות, מופעים, הקרנות סרטים, אירועי חוצות בהיקף נרחב ועוד.

הפסטיבל יתקיים בין התאריכים 24/8-4/9 בסינמטק ירושלים, באולמות קולנוע נבחרים, במתחמי הקרנה ברחבי העיר ובמוקדי פעילות שונים ברחבי ירושלים והכרטיסים בתשלום.

אהבות על החומות

חלום ליל קיץ. סיור מודרך בעקבות האהבות הגדולות של ירושלים לאור שקיעה על הטיילת הדרומית.מבט מגבוה על העיר האהובה במפגש עם אהוביה ואוהביה – מהורדוס ומרים, דרך סולימאן ורוקסלנה ועד יהודה עמיחי. הסיור הוא לבני 18 ומעלה. כולל הרמת כוסית רומנטית לאור שקיעה  והוא יתקיים ב-22/7 בין השעות 21:00-19:00. הסיור בתשלום

זהבה בן ושרית חדד על במה אחת

פסטיבל חוצות היוצר ירושלים – הפסטיבל הבינלאומי לאמנות הגדול והוותיק בישראל – השנה חוגג את שנתו ה -45 עם מאות אמנים, הופעות ושילובים מפתיעים וייחודיים של המוזיקאים המובילים בישראל כמו עדן בן זקן, שרית חדד & זהבה בן בשני מופעים נפרדים, שלומי שבת מארח את דיקלה, עידן עמדי, תהלוכות תחפושות על רקע מוסיקה או ראית, בובות ענק צבעונות וססגוניות, סדנאות אומנות, במגוון תחומים, לקהל הרחב

והשנה נותנים במה גם לקולינריה ומביאים למבקרים דוכני אוכל ססגוניים של מיטב השפים, דוכני "סטריט פוד" בסגנונות שונים ועוד. בנוסף ניתן יהיה להנות מסדנאות אוכל, הדגמות, מפגשים עם שפים וטעימות.

הפסטיבל יתקיים בין ה-9-21 באוגוסט, במרכז לאומנות חוצות היוצר, בגן מיטשל ובאמפיתיאטרון ע"ש מריל הסנפלד בבריכת הסולטאן, אל מול מגדל דוד ולמרגלות חומות העיר העתיקה.הכרטיסים בתשלום. הנחות משמעותיות לנושאי כרטיס ירושלמי: כרטיס ב 79 שח (ליריד + מופע) במקום 119 שקל. הכרטיס ניתן להנפקה בלחיצת כפתור ולא תשלום בלינק

TIK TOK SHOW

קניון הדר בירושלים יערוך בחודשי חופשת הקיץ: יולי -אוגוסט,  מגוון מופעים והצגות לילדים ולכל המשפחה, על גג הקניון באוויר הפתוח. בין המופעים מיכל הקטנה, TIK TOK SHOW 7 כוכבי טיקטוק הכי חמים בישראל במופע טיקטוק ענק בניהם: לאון לאון שניידרובסקי, מאיה ג'ריס, שלי גרין ועוד. הארועים ללא תשלום.

'קרחנה בירושלים'

החל מה-19.7.21 מזמינות עיריית ירושלים וחב' אריאל ל- 'קרחנה בירושלים' – מתחם החלקה על הקרח בתחנה הראשונה. המתחם הובא במיוחד מאוסטריה בהשקעה של למעלה מ 4 מיליון שקלים משתרע על שטח של כ-750 מ"ר ומצויד במשטח החלקה מקצועי ברמה גבוהה ובסטנדרטים בינלאומיים,השנה לראשונה יתקיימו במתחם שיעורי החלקה לילדים, חוגי החלקה לילדים, אירועים, מסיבות DJ   אל תוך הלילה, ליין שישי צהרים ועוד.

הכניסה בתשלום

חברים על הקרח

בגן הבוטני גבעת רם בירושלים מתכוננים לקיץ קר וצונן במיוחד. במהלך יולי אוגוסט מזמין הגן את הקהל הרחב,משפחות,ילדים ומבוגרים, להגיע לממלכת שלג אמיתית, להצטנן ולפגוש את גיבורי סרטי הקרח המוכרים והאהובים בשלל הרפתקאות קרירות ואפילו קפואות משולבות בקרח ובשלג אמיתי עם דמויות , פעילויות קרח משולבות באתגרים ועוד.

הפעילות תתקיים בין התאריכים 25/7-31/8 החל מהשעה 17.00-21.30 והכניסה אליו בתשלום.

 חגיגת סיפורים ירושלמים לכל המשפחה

פסטיבל 'מאאתיים סיפורים ירושלמים' יתקיים מידי יום בשעות הבוקר תתקיים בפסטיבל פעילות המותאמת למשפחות, סיורים בתערוכות מוזיאון חצר הישוב הישן, משחקים של פעם והקרנת סרטונים, בשעות אחה"צ יתארחו מופעים ומספרי סיפורים כמו ג'קי לוי, יהודה עצבה ועוד. בנוסף יתקיימו סיורים

הפסטיבל יתקיים בין ה-2-5/8 במוזיאון חצר היישוב הישן  אור החיים 6  הרובע היהודי ירושלים, הכניסה לפעילויות בתשלום

 קיץ של גיבורים

במוזיאון ידידי ישראל מציעים פעילות ברוח ההיסטוריה עם חוויית למידה ויצירה בהשראת גיבורים אנושיים מתוך סיפורי הקמת מדינת ישראל. באמצעות מיצגי מולטימדיה נפגשים המבקרים עם דמויות וגיבורים מההיסטוריה של עם ישראל החל מהתקופה המקראית ועד לתקופת הקמת המדינה.

הפעילות תתקיים במהלך חודשי יולי – אוגוסט בימי ראשון ורביעי בלבד. במוזיאון שברחוב יוסף ריבלין 20 נחלת שבעה ירושלים. הפעילות בתשלום.

חווייה מוזיקלית לכל המשפחה

במוזיאון המוזיקה העברי בירושליםהמבקרים במוזיאון הייחודי יוכלו ליהנות מסיורים מוזיקליים לכל המשפחה (מודרכים או עצמאיים) בשילוב תלבושות ודמויות בכל 7 חללי המוזיאון הכוללים כלי נגינה, משחקים אינטראקטיביים ועוד בעזרת 'סבא לוי', המדריך הווירטואלי, המלווה את מבקרי המוזיאון מתוך טאבלט הניתן בכניסה למוזיאון.

הפעילות תתקיים מידי יום במהלך יולי – אוגוסט במוזיאון המוזיקה העברי – רחוב יואל משה סולומון 10 נחלת שבעה והיא בתשלום.



 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר