(צילום: ארנון בוסאני)
(צילום: ארנון בוסאני)

אחרי השרב – סיכוי לגשמים חולפים: תחזית מזג האוויר בירושלים

חול המועד השרבי ביותר מזה עשורים רבים עבר חלף. הימים הקרובים יהיו נוחים יותר ויש אפילו סיכוי לגשם פה ושם. סופ"ש נעים וחג שמח

פורסם בתאריך: 19.8.21 19:19

עדכון אחרון: 26.4.24 09:53

חול המועד השרבי ביותר מזה עשורים רבים עבר חלף. אמנם גם היום, שישי, עדיין נחשב חול המועד – אבל בכל זאת מדובר ביום שישי – כך שהוא פחות חול מהרגיל, לא?

ומכאן לתחזית – אז השרב נשבר ואפשר לנשום לרווחה. סוף השבוע הקרוב והחג השני יהיו אביביים – חם בצהריים, קריר בבוקר ובערב. ירושלים.
היום, שישי, כאמור, ירידה משמעותית בטמפרטורות – משהו כמו 9-8 מעלות פחות לעומת אתמול. בנוסף, ישנה עלייה בלחות וזה מרגיש קצת פחות נעים – אבל גם לא נורא.

מחר – כמעט ללא שינוי. חם בצהריים – קריר מעט בבוקר ובערב, וכדי להראות עד כמה מזג האוויר האביבי הוא משוגע – יש גם סיכוי לטפטופים – וזה לא בהכרח רע, עם כל האבק שיש בחוץ מהיומים האחרונים.

בראשון-שני – ערב החג השני של פסח והחג השני – נעים בסך הכל. השמיים, כמו כל הימים האחרונים, יהיו מעוננים. וביום שני יש סיכוי לגשם חולף.

ביום שלישי, חג המימונה של יוצאי מרוקו, יהיה עוד פחות חם וגם – סיכוי לגשמים בצהריים-אחר הצהריים. סופ"ש נעים וחג שמח.

 

תחזית 'ירושמיים' לימים הקרובים:

יום שישי, ג' חול המועד פסח, 26.4: התקררות ועלייה בלחות. מעונן. הטמפרטורות הצפויות: 17 מעלות בבוקר, 25 מעלות בצהריים, 19 מעלות בערב.

יום שבת, 27.4: מעונם וחם ללא רוח. סיכוי לטפטופים. הטמפרטורות הצפויות: 18 מעלות בבוקר, 27 מעלות בצהריים, 20 מעלות בערב.

יום ראשון, ערב חג שני של פסח, 28.4: מעונן ולא חם נורא. הטמפרטורות הצפויות: 17 מעלות בבוקר, 26 מעלות בצהריים, 20 מעלות בערב.

יום שני, חג שני של פסח, 29.4: מעונן, סיכוי לגשם חולף. הטמפרטורות הצפויות: 18 מעלות בבוקר, 25 מעלות בצהריים, 17 מעלות בערב.

יום שלישי, 30.4: קריר יחסית. סיכוי לגשם חולף. הטמפרטורות הצפויות: 17 מעלות בבוקר, 23 מעלות בצהריים, 18 מעלות בערב.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אייל כהן ישר

    למה מקימים הערב משחק כדור-רגל בין ביתר ירושלים להפועל באר שבע בפתח תיקווה. זו סכנת חיים ששחקן יתמוטט ממכת חום טוב שבטל המשחק .

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר