יהונתו כהן. צילום: רון ירקוני
יהונתו כהן. צילום: רון ירקוני

המהפך הושלם: מדריך הכושר יונתן כהן פתח מרכז כושר חדש בירושלים

בגיל 13, יונתן כהן מירושלים הגיע למשקל שיא של 140 קילוגרמים, היום, רגעים אחרי שפתח מכון כושר משלו כשהוא רק בן 24, הוא מתרגש ואומר: "זו תעודת הניצחון שלי"

פורסם בתאריך: 9.9.21 16:39

מרכז כושר חדש וייחודי בירושלים "Johny Fit", שמיועד בעיקר לנשים, הושק לא מכבר בירושלים. מאחורי המיזם  מדריך הכושר יונתן כהן, שנחשב מודל לחיקוי עבור ילדים ומבוגרים השואפים לנהל אורח חיים בריא יותר.

כהן (24), הוא כיום מדריך כושר ויועץ תזונה מוביל בעיר, אך בעברו התמודד עם עודף משקל. הוא היה ילד שמן ובגיל 13 הגיע למשקל שיא של 120 קילוגרמים. "היתה לי אובססיה לאוכל וכל היום שלי היה סביב ארוחות. היה לי קשה להיכנס לחדר מלא אנשים ולהרגיש את המבטים שנעוצים בי. התקשיתי למצוא בגדים שמתאימים לי, בכל פעם שעליתי במדרגות נשמתי בכבדות ונמנעתי מיציאה לאירועים. הביטחון העצמי שלי היה ברצפה", מספר כהן בשיחה עם "כל העיר" ומיסף: "זו היתה תקופה שאני לא יכול לשכוח אותה כי היא מלאת משקעים, העיסוק באוכל מילא לי את היום. אני זוכר שכל מי שהיה קרוב אלי לא הצליח להבין את זה, ההורים התייאשו מלנסות לשכנע אותי לעשות משהו עם עצמי ואני רק שקעתי בדיכאון וצללתי לאוכל".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


בגיל 14 החליט כהן שהוא רוצה לעשות שינוי ולטפל בעודף המשקל כדי לשפר את חייו. הוא התחיל להתאמן במכון כושר והתאהב בספינינג. תוך חצי שנה השיל 40 קילוגרמים ממשקלו. כשהיה בן 15 בלבד הוא נרשם לקורס מדריכי כושר מתוך אהבה לעולם הבמה והכושר, ובגיל 16 עסק כמדריך קיקבוקסינג. במקביל למד פיזיולוגיה ואנטומיה ועשה 5 יחידות ספורט בתיכון. כבר בגיל 17 הוא ניהל צוות של מדריכי כושר באחד ממכוני הכושר הגדולים בירושלים וזכה מקום שלישי בתחרות של מדריכי קיקבוקסינג.

איך היו התגובות של המאמנים האחרים, כשילד בן 17 הופך להיות מנהל שלהם?
"האמת שתמיד דאגתי להסתיר את הגיל שלי בגלל התחושה שלאנשים מבוגרים יותר קשה עם זה, אז באמתלות שונות התחמקתי מלתת תשובות קורקטיות על הגיל שלי. מי שידע לא ממש אהב את הרעיון, והיו לא מעט חיכוכים על הרקע הזה, אבל קיבלתי פידבקים ממש טובים ממתאמנים ומהמנהלים שלי אז זה עבר ליידי".

מאז הפך כהן לדמות מוערצת בתחום הכושר. הוא מקבל פניות רבות מילדים, נשים וגברים שמתייעצים איתו איך להתחטב ולחיות אורח חיים בריא ומאוזן. כעת, אחרי שצבר רקורד מרשים בתחום, הוא החליט לצאת לדרך עצמאית ולפתוח בירושלים מרכז כושר מהפכני – "Johny Fit", שמיועד כאמור בעיקר לנשים. "עבדתי במכון כושר ונחשפתי לקושי של נשים להתאמן לצד גברים משום שהן מרגישות לא בנוח. לכן החלטתי לפתוח את המרכז ולספק לנשים מקום שירגישו בו נוח להתאמן בו". הוא אומר ומוסיף, "כל השיעורים מותאמים לנשים, על מנת לסייע להן להתקדם ולהתפתח בדרך לחיטוב הגוף והשגת המטרות האישיות של כל אחת מהמתאמנות".

עוד אומר כהן: "העולם שלי מוקף בנשים, ומההיכרות איתן אני חושב שנשים לא מודעות לכוח שיש להן. המין הנשי הוא חזק ואני קורא לכל הנשים לצאת ולהתאמן. האימון עושה טוב לא רק לגוף אלא גם לנפש. האימונים מאפשרים לאימהות להתאוורר קצת, להקדיש לעצמן זמן איכות וליצור קשרים חברתיים וזה מבורך".

"מבחינתי, מספר הנרשמות והנרשמים הגבוה הוא הניצחון האמיתי", מסכם כהן. "אני רק מאחל לעצמי שככה ייראו גם השנים הבאות".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר