מ"מ מנכ"ל פרופ' יורם וייס, מנכ"ל שערי צדק פרופ' עופר מרין (צילומים: אבי חיון, הרברט בישקו)
מ"מ מנכ"ל פרופ' יורם וייס, מנכ"ל שערי צדק פרופ' עופר מרין (צילומים: אבי חיון, הרברט בישקו)

המאבק של בתי החולים הציבוריים: בהדסה ובשערי צדק ישביתו את חדרי הניתוח בחמישי בבוקר

7 בתי החולים הציבוריים, בהם גם המרכזים הרפואיים שערי צדק והדסה, ישביתו את פעילותם בין השעות 10:00-8:00, למעט מקרים של הצלת חיים. במקביל, יוקם מאהל מחאה מול משרד ראש הממשלה

פורסם בתאריך: 1.9.21 21:20

בתי החולים הציבוריים מחריפים את המאבק שלהם כנגד הקיפוח בתקצובם לעומת בתי החולים הממשלתיים. במסיבת עיתונאים שקיימו 7 מנהלי בתי החולים הציבוריים – שערי צדק, הדסה, מעייני הישועה, לניאדו ו-3 בתי החולים בנצרת (האנגלי, הצרפתי, האיטלקי) – מול מעון ראש הממשלה בבלפור הם הודיעו על צעדים נוספים שבכוונתם לנקוט – השבתת חדרי הניתוח בכל בתי החולים מחר, חמישי, בין השעות 10:00-8:00 והקמת מאהל מחאה מול משרד ראש הממשלה.

״עצוב שאנחנו כבר שבוע מאז שהחלו העיצומים, ביטלנו אלפי חולים במרפאות וניתוחים, ומשרדי האוצר והבריאות לא מצאו דרך לקיים את ההסכם איתנו", מדגיש מנכ״ל הדסה פרופ' יורם וייס. "מחר, יום חמישי, בין 8:00 ל-10:00 בבוקר, 7 בתי החולים יעצרו פעילות. המרפאות לא יעבדו, חדרי הניתוח לא יפעלו. רק מקרי הצלת חיים יתקבלו. כואב לי הלב. אנחנו מקווים שהפתרון יגיע ולפני ראש השנה. זה לא בשבילנו, אלא בשביל תושבי ירושלים, נצרת, נתניה ובני ברק, זו מלחמה שאנחנו נלחמים בשבילם״.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


מנכ״ל שערי צדק פרופ' עפר מרין מוסיף: ״הזעקה שלנו כנראה עוד לא הגיעה לאוזניים הנכונות. אנחנו פה מחוץ לבית ראש הממשלה כי הוא חייב להתערב במשבר הזה. אנחנו פותחים מחר מאהל מול משרד ראש הממשלה ואנחנו, שבעת המנהלים, נשב שם עד שיהיה פתרון. נעשה שם את ארוחת שבת, נעשה שם את ארוחת ראש השנה ביחד עם המשפחות שלנו, עד שימצא פתרון. הרופאים והאחיות שלנו זועקים את הזעקה הזו יחד איתנו, והם יעמדו איתנו מחר במאהל ולכן הם לא יוכלו לתת טיפול בבית החולים מחר בבוקר״.

מנכ״ל בית החולים האנגלי בנצרת פרופ' פהד חכים: "ראש הממשלה נפתלי בנט, שר האוצר אביגדור ליברמן, שר הבריאות ניצן הורוביץ, ממשלת השינוי, אתם צריכים לבקש סליחה מאמא שלי. אמא אני מצטער, את הניתוח שלך ביטלתי. לעובדים שלנו נמאס שהם לא מקבלים את מה שמגיע להם. אנחנו בשיא מגיפת הקורונה, הגיע הזמן שראש הממשלה יתערב במשבר הזה. אף ספק לא מוכן לעבוד איתנו, לא מוכנים לתת לנו ציוד. מבייש להיות בית חולים בתקופה הזו. כל אחד מאיתנו רוצה להיות עם המטופלים שלו במקום להיות פה. חייבים לסיים את זה היום״.

מנכ״ל לניאדו נדב חן: ״ראש הממשלה בנט, זה רק בידיים שלך. 2 מיליון אזרחים ראויים לקבל שירות טוב״.

מנכ״ל בית החולים הצרפתי בנצרת ד״ר נאיל אליאס: ״ראש הממשלה, בינואר האחרון פגשת אותנו, הבנת את המצוקה שלנו, הבטחת עזרה, הבטחת פתרון. תתערב כדי שנוכל לחזור לבתי החולים לטפל בחולים שלנו. אנחנו רוצים לעזור לך לנצח את המגיפה וזה אפשרי – תבטיח לנו וודאות כלכלית״.

מנכ״ל מעייני הישועה שלמה רוטשילד: ראש הממשלה קראת למצב הזה בושה, עכשיו אני מבקש ממך, שים סוף לבושה הזו״.

מנכ״ל ביה״ח המשפחה הקדושה בנצרת ד״ר אברהים חרבג׳י: ״אין לנו תקציב לטפל בחולים ומטופלים שלנו. זו בושה. שר הממשלה – זה בידיים שלך״.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר