מתחם החיסונים בכיכר ספרא (צילום: ארנון בוסאני)
מתחם החיסונים בכיכר ספרא (צילום: ארנון בוסאני)

גם השבוע: מבצע החיסונים נגד קורונה בכיכר ספרא נמשך

עמדת החיסונים בכיכר ספרא תפעל השבוע במתכונת מצומצמת בשל ראש השנה. חיסונים יינתנו לבני 12 ומעלה בימים ראשון וחמישי בין השעות 22:00-15:00

פורסם בתאריך: 4.9.21 19:19

אחוזי המתחסנים בירושלים נמוך ביחס לממוצע הארצי ועומד על קצת יותר מ-50 אחוזים. כדי להעלות את אחוז המתחסנים הנמוך, נוקטים בעיריית ירושלים ובמשרד הבריאות מספר צעדים, כשבעיקר מדובר על מתחמי חיסונים נגישים במיקומים שונים בעיר.

מתחם החיסונים הבולט ביותר הוא זה שבכיכר עיריית ירושלים. בכיכר ספרא מוצבות עמדות חיסונים כבר למעלה משבועיים, כשגם בשבוע הקרוב ניתן יהיה לקבל חיסון בכיכר ספרא. החיסונים ניתנים לכל תושב שיחפוץ בכך מגיל 12 ומעלה (גילאי 18-12 חייבים אישור הורים), והם יינתנו לחברי כל קופות החולים בהצגת תעודה מזהה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


השבוע, בשל ציון ראש השנה, יעבוד מתחם החיסונים בכיכר ספרא רק יומיים – בימים ראשון (5.9) וחמישי (9.9) בין השעות 22:00-15:00. היתרון של מתחם החיסונים בכיכר ספרא הוא בנגישות שלו לעוברים ולשבים במרכז העיר. בעירייה מתגאים כי במהלך הימים שבהם פתוח מתחם החיסונים מתחסנים בו בין 400 ל-800 תושבים מדי יום.



ראש העיר משה ליאון: "אני קורא לכל תושבי ירושלים לא להסס ולהגיע ולהתחסן. אנו נמצאים רגע לפני החגים ובתחילתה של שנת הלימודים והחיסונים יעזרו לנו לבלום את התפשטות הקורונה ויזרזו חזרה מלאה לשגרה. בברכת שנה טובה ובריאה".

בתוך כך, על רקע העלייה במספר המאומתים הכללי בנגיף הקורונה – בירושלים שומרים על יציבות יחסית במספר הנדבקים החדשים. המספר אמנם עולה אך מדובר בעלייה מינורית והעדות לכך היא ציון הרמזור של העיר שעומד על 6.8 – עלייה של 0.3 בלבד בחודש האחרון. מבחינת חולים מאומתים – בירושלים עומד מספר המאומתים הפעילים על 4.851. אחוז הבדיקות החיוביות בשבוע האחרון הינו 6, כשגם נתון זה נמוך יחסית ומעודד.

מנתוני משרד הבריאות עולה כי רק 52.37 אחוז מתושבי ירושלים התחסנה במנה הראשונה. במנה השנייה התחסנו 44.9 אחוזים בלבד, ואילו אחוז המתחסנים במנה השלישית (מקרב אלה שחוסנו כמובן במנה השניה) עומד על למעלה מ-80 אחוז.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר