חזרה לבתי הספר, לימודים ללא קרדיט - רפי צילם)
חוזרים ללימודים

הבוקר, חמישי: כ-275,000 תלמידות ותלמידים חזרו, שוב, לבתי הספר ולגנים בירושלים

לאחר חודש עמוס בחגים ובחופשים - מערכת החינוך חוזרת לשגרה. תלמידים בגילאי 12-3 שלא הגיעו עם תוצאות בדיקת קורונה ביתית לא מורשים להיכנס לכיתות. מנתוני מד"א עולה כי לא כל ההורים אספו את הבדיקות המהירות שהוקצו להם

פורסם בתאריך: 30.9.21 08:38

זהו – מהיום, חמישי (30.9) ניתן לומר בפה מלא שמערכת החינוך בירושלים (ובכלל) חוזרת לשגרת לימודים. אחרי חודש עמוס בחגים ובחופשות, שהגיע, כידוע, ממש בסמוך לחופש הגדול, חזרו הבוקר כ-275,000 תלמידות ותלמידים למוסדות החינוך בעיר (זאת לאחר שאתמול, רביעי, חזרו תלמידות ותלמידים שמשתתפים בצהרונים).

כידוע, כפי שפורסם, תלמידים שיגיעו ללא תוצאות בדיקת קורונה ביתית שלילית לא יורשו להיכנס לכיתות. לפי הנחיית משרד החינוך – אותם התלמידים יוכלו להיכנס לבית הספר אך ישהו בנפרד משאר התלמידים עד שהוריהם יגיעו לאסוף אותם.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בחוזר שנשלח ממשרד החינוך למנהלי בתי הספר נכתב: "יש לפעול תוך רגישות מירבית ודאגה לתלמידים כל זמן שהייתם בהמתנה לאיסוף… יש לעשות הפרדה בשיח ובתיאום עם היועצת הבית-ספרית ובדרך שאינה מוחצנת, ככל האפשר, על מנת לשמור על כבודם".

למרות זאת, מנתוני מד"א ועיריית ירושלים עולה כי לא כל ההורים אספו במהלך חג הסוכות את בדיקות האנטיגן הביתיות. מהנתונים עולה כי כ-25 אחוזים מהערכות לא נאספו (יש לציין כי תלמידים מחלימים אינם נדרשים לביצוע הבדיקה).

החזרה ללימודים, ממש כמו בחודש ספטמבר, מלווה בחששות כבדים בשל הגל הרביעי של הקורונה. למעשה, עבור לא מעטים – הלימודים מתחילים רק היום לאחר שהוריהם לא שלחו אותם למוסדות החינוך מחשש לבידודים בחגים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר