הפגנת התמיכה בקים אריאל ארד, הבוקר (צילום: פרטי)
הפגנת התמיכה בקים אריאל ארד, הבוקר (צילום: פרטי)

"צדק לקים" – מאות הפגינו מול הפרקליטות בדרישה להחמרת כתב האישום נגד המטפל יובל כרמי

כ-250 איש ואישה הפגינו הבוקר, ראשון, מול בניין פרקליטות מחוז ירושלים וזאת בתמיכה במאבקה של קים אריאל ארד, אשר דורשת להחמיר את כתב האישום נגד הפסיכולוג יובל כרמי. אריאל ארד הגישה לפרקליטת מסמך דרישה להחמרת כתב האישום עם עצומה שעליה חתמו כ-11,500 תומכות ותומכים. צפו

פורסם בתאריך: 23.10.21 20:25

עדכון אחרון: 24.10.21 10:56

***עדכון 11:00***

כ-250 איש ואישה השתתפו הבוקר, ראשון, בצעדת התמיכה בקים אריאל ארד, אשר דורשת להחמיר את כתב האישום נגד המטפל יובל כרמי לעבירת אונס.

כחלק ממאבקה של ארד, היא הגישה הבוקר לפרקליטות מחוז ירושלים מכתב הדורש להחמיר את כתב האישום נגד כרמי, זאת בליווי עצומה שעליה חתמו כ-11,500 איש. בין החתימות, כך על פי מארגני העצומה, כ-1,000 פסיכולוגים ופסכילוגיות אשר מביעים תמיכה בהחמרת כתב האישום לעבירת אונס.

אל ארד הצטרפו מאות המפגינות והמפגינים, כאשר כולם צועקים "בושה" ודורשים צדק לקים.



כזכור, כפי שפורסם אתמול (מוצ"ש) ב"כל העיר": צדק לקים – כך נקראת העצומה שנפתחה באחרונה למען קים אריאל ארד, שעדותה האמיצה כנגד יובל כרמי, מי שהיה המטפל שלה, זעזעה רבים.

העצומה נפתחה כדי לסייע לקים אריאל ארד לשנות את סעיף האישום של כרמי לאינוס, זאת לאחר שכתב האישום שהוגש מייחס לכרמי עבירה של יחסי מין בין מטפל נפשי למטופלת.

ביום ראשון, כחלק מתמיכת ההמונים במאבקה של אריאל ארד, תתקיים צעדת תמיכה אשר תצא מכיכר ציון לכיוון פרקליטות מחוז ירושלים, שם צפויה אריאל ארד להגיש לפרקליטות את אלפי החתימות שנאספו בעצומה – אשר דורשת כאמו לשנות את כתב האישום לאינוס.

"תומכות ותומכים בקים אריאל ארד: ניצול מיני בטיפול פסיכולוגי = אונס" – כך נכתב בעמוד הפייסבוק של איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות תקיפה מינית, אשר קורא לציבור הרחב לחתום על העצומה ואף להגיע לצעדת התמיכה.


קים אריאל ארד (צילום: מתוך פייסבוק)

קים אריאל ארד (צילום: מתוך פייסבוק)


הרשתות החברתיות מלאות בפוסטי תמיכה באריאל ארד. באחד מהם נכתב: "מחאה ציבורית כבר הצליחה לאחרונה לגרום לפרקליטות להחמיר את כתב האישום נגד ירין שרף, החשוד באונס במלונית הקורונה. בואו נפעל ביחד כדי שהפרקליטות תתקן את כתב האישום גם במקרה של הפסיכולוג יובל כרמי, תוסיף אישום באונס ותיתן לבית המשפט להכריע. הצטרפו אלינו ודרשו צדק לקים".

בדף של חדשות 12, שם נחשף סיפורה האישי של אריאל ארד על ידי אדווה דדון, נכתב: "הסיפור של קים אריאל ארד, שחשפה לראשונה אדוה דדון במהדורה המרכזית של חדשות 12, יגיע ביום ראשון לנקודת שיא. קים מתכוונת להגיע לפרקליטות ירושלים כדי להגיש את חתימותיהם של אלפים שדורשים להחמיר את כתב האישום של יובל כרמי, הפסיכולוג שטיפל בה. כרמי מואשם ביחסי מין בין מטפל נפשי למטופלת, אבל קים תגיע ביום ראשון למשרדי הפרקליטות כדי להביא לשינוי – לאונס".

כידוע, כפי שפורסם, בחודש שעבר הגישה הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד כרמי לבית המשפט השלום בירושלים – בגין קיום יחסי מין עם שתי מטופלות תוך ניצול תפקידו. יצוין כי בכתב האישום מצוינים שני מקרים בהם כרמי ניצל את תפקידו, זאת למרות שהיו ארבע מטופלות אשר הגישו תלונות כנגד הפסיכולוג.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר