אריאלה רג'ואן, כיכר ספרא (צילומים: זווית אחרת)
אריאלה רג'ואן, כיכר ספרא (צילומים: זווית אחרת)

כוח נשי: אריאלה רג'ואן מונתה למשנה למנכ"ל העירייה

רג'ואן, בת 56 תושבת בית הכרם, תהיה האישה הראשונה שתכהן בתפקיד בעיריית ירושלים. היא תמשיך למלא במקביל את תפקיד ראש מינהל תרבות, ספורט ופנאי

פורסם בתאריך: 26.10.21 09:16

אריאלה רג'ואן מונתה לתפקיד המשנה למנכ"ל עיריית ירושלים. רג'ואן, בת 56, תושבת שכונת בית הכרם, היא האישה הראשונה שתכהן בתפקיד זה.

יצוין כי במקביל לתפקיד המשנה למנכ"ל העירייה, תמשיך רג'ואן לכהן כראשת מינהל תרבות, ספורט ופנאי, תפקיד שאותו היא ממלאת מזה כ-6 שנים – קודם כממלאת מקום ומאז פברואר 2017 באופן רשמי. עוד קודם לכן שימשה רג'ואן במשך שנים רבות כיועצת לראש העיר ניר ברקת.

"רג'ואן משרתת את הציבור הירושלמי במגוון תפקידים לאורך שנים רבות", נמסר מעיריית ירושלים, "והיא עושה זאת בהצלחה רבה ובהערכה גדולה".

מנכ"ל העירייה איציק לארי: "אני מברך בחום את אריאלה על המינוי למשנה למנכ"ל. אריאלה בעלת מקצוע ומשרתת ציבור משכמה ומעלה. אין לי ספק שאריאלה תסייע לנו רבות בהצעדת העיר קדימה, ביכולותיה הרבות ובכישוריה".

ראש העיר משה ליאון: "אני מברך את אריאלה על המינוי למשנה למנכ"ל ואין לי ספק שתבצע את תפקידה היטב, כפי שעשתה בשאר תפקידיה עד כה. אריאלה זוכה להערכה רבה בתוך העירייה וגם מחוצה לה. ניסיונה העשיר והמגוון, היכרותה המעמיקה עם המערכת, המקצועיות והאדיבות שמאפיינות אותה, הם כלים משמעותיים למלא את תפקיד המשנה למנכ"ל".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר