תערוכת 'EXPO ירושלים' (צילום: מיכאל פתאל)
תערוכת 'EXPO ירושלים' (צילום: מיכאל פתאל)

עד יום חמישי – תערוכת המרתון 'Expo ירושלים' הסינמה סיטי

במסגרת התערוכה יחולקו ערכות המרתון לרצים ולרצות ויתקיים ערב הפסטה המסורתי. בנוסף, ניתן למצוא ביתנים של מותגי הספורט המובילים בעולם

פורסם בתאריך: 27.10.21 18:16

מרתון ירושלים העשירי יוזנק, כידוע, בעוד יומיים – ביום שישי, 29.10, ובינתיים יצאה לדרך תערוכת הספורט המסורתית 'Expo ירושלים' במתחם הסינמה סיטי. הכניסה לתערוכה, שתסתיים ביום חמישי (28.10), חופשית, ושם גם מחולקות ערכות המרתון למשתתפים (21:00-15:00).

במסגרת 'EXPO ירושלים' יתארחו במשך שלושת ימי הפעילות, אלפי רצים ורצות המשתתפים במקצי המרתון השונים, קהל רחב שוחר ספורט ואורח חיים בריא וכן משפחות רבות שייהנו מחוויית ספורט ופנאי מיוחדת.

"מדובר במתחם ספורט ססגוני, שימוקם בקומת המסחר של הסינמה סיטי", נמסר מעיריית ירושלים. "בתערוכה ביתנים של מותגי הספורט המובילים בעולם, אשר יציגו מגוון רחב של פריטי ספורט: נעלי ריצה, ביגוד ריצה לנשים וגברים, שעוני דופק, תוספי מזון, ג'לים, משקפי שמש, מדרסים, שרוולי ריצה, חזיות ספורט, מעילים, חולצות דרייפיט, ביגוד אירובי, בקבוקים, תיקי שתייה וריצה ועוד. בנוסף יוצגו בתערוכה החידושים העדכניים בעולם הספורט וג'דאטים מיוחדים של מיטב החברות ובראשן של חברת סאקוני נותנת חסות הרשמית של המרתון, שתציג בתערוכה ביתן מרהיב במיוחד".

בתערוכה יוקם גם מתחם מרצ'נדייז של מרתון winner ירושלים עם פריטי הספורט הממותגים של המרתון עם אפשרות להדפסה אישית במקום.


תערוכת 'EXPO ירושלים' (צילום: מיכאל פתאל)

תערוכת 'EXPO ירושלים' (צילום: מיכאל פתאל)


חלוקת ערכות הריצה

כאמור, במסגרת תערכות EXPO יוקם מתחם מרווח ומיוחד לחלוקת ערכות הריצה של המשתתפים במקצים השונים של המרתון, כך שאל המתחם צפויים להגיע אלפי הרצים והרצות על מנת לקחת את הערכות שלהם בצורה נוחה, מהירה ויעילה. במתחם החלוקה, ניתן יהיה למדוד במקום את חולצות המרתון בתאי מדידה ייעודים.

ערב הפסטה המסורתי

כמו כן, במתחם התערוכה יתקיים, כמיטב המסורת במרתונים הגדולים בעולם, ערב הפסטה המסורתי לרצי המרתון המלא, ביום חמישי, 28.10, בשעות הערב. באירוע החגיגי, ייהנו המשתתפים מפסטיבל פסטה, טעמים ופחמימות שייסעו להם לקראת הריצה המאתגרת המצפה להם בבוקר שלמחרת.

"עוד שניה ההזנקה למרתון ולפי מיטב המסורת, גם הפעם הוא ילווה באירועים ססגוניים ומעניינים ובניהם תערוכת EXPO וערב הפסטה", אומר ראש העיר משה ליאון. "המרתון הוא לא רק תחרות ריצה ומסלול שעובר בנופיה הקסומים של ירושלים, אלא פסטיבל ספורט ירושלמי ייחודי. אני מזמין את כל תושבי ירושלים ועם ישראל להגיע יחד עם כל המשפחה וליהנות מהפנינג ספורטיבי, ססגוני ומהנה".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר