מעצר בעל האירוע היום, חגיגות החתונה בכביש בגין לפני שלושה חודשים (צילומים" דוברות המשטרה, רץ ברשת, מפורסם לפי סעיף 27א בחוק זכויות היוצרים. למתן קרדיט יש לפנות למערכת)
מעצר בעל האירוע היום, חגיגות החתונה בכביש בגין לפני שלושה חודשים (צילומים" דוברות המשטרה, רץ ברשת, מפורסם לפי סעיף 27א בחוק זכויות היוצרים. למתן קרדיט יש לפנות למערכת)

חגיגות החתונה בכביש בגין: בהמשך לפרסום מהבוקר – המשטרה עצרה את בעל האירוע

כשלושה חודשים אחרי האירוע, וכתוצאה מהפרסומים ברשתות החברתיות וב"כל העיר" ביממה האחרונה, נעצר היום, שני, בעל האירוע במסגרתו בוצעו העבירות, והוא נלקח לחקירה במישור הפלילי. צפו בווידאו

פורסם בתאריך: 29.11.21 14:18

באיחור של שלושה חודשים, וככל הנראה על רקע הפרסומים ביממה האחרונה ב"כל העיר" וברשתות החברתיות, לפני שעה קלה נעצר בעל האירוע שביום חתונות חסמו צעירים ממזרח ירושלים את כביש בגין למשך דקות ארוכות והניפו את החתן על כתפיים.

רץ ברשת – צעירים ממזרח ירושלים "חוגגים" חתונה בכביש בגין וחוסמים את התנועה

כזכור, כפי שפורסם הבוקר (שני) ב"כל העיר" – במשטרה הדגישו כי הסרטונים שרצים החל הבוקר ברשתות החברתיות לקוחים מאירוע שהתרחש לפני כשלושה חודשים. אז, כך על פי המשטרה, נעשתה פעילות אכיפה במקום וניתנו דוחות ל-9 מבעלי הרכבים שהשתתפו בחסימות.



על רקע הפרסומים השונים, נעצר היום החתן והוא נלקח לחקירה במישור הפלילי של העבירות. ממשטרת ירושלים נמסר: "אנו רואים בחומרה התנהלות פסולה ומסוכנת זו ונפעל למצות את הדין עם המעורבים גם במישור הפלילי".

עוד נמסר מהמשטרה: "בהמשך לתיעוד שפורסם ברשתות החברתיות של מקרה שהתרחש לפני כשלושה חודשים, במהלכו מספר כלי רכב חסמו ציר תנועה בירושלים תוך הפרעה חמורה לתנועה – היום משטרת מחוז ירושלים עצרה במזרח ירושלים את בעל האירוע שבמסגרתו בוצעה העבירה ושהיה נוכח במקום, זאת בחשד להפרת הסדר הציבורי. החשוד הובא לתחנת המשטרה לחקירה במישור הפלילי, זאת בנוסף לטיפול התעבורתי שבוצע במקרה זה, במהלכו נרשמו דו״חות נגד תשעה נהגים שהיו במקום וחסמו את התנועה".


העסקה שחלמתם עליה מחכה כאן. היכנסו לזירת הנדל"ן של ירושלים


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

15 תגובות
  1. אחד שיודע

    3 חודשים!!! משטרה קקמייקה. דמיקולו. אבל צודקים. למה לעבוד קשה ואחרי כמה שעות בית משפט משחרר את כולם כי איזה שוטר מסכן שכח להנפיק טופס 140 סעיף קטן ל'.. .אז יאללה יותר חשוב לשחרר את העבריין לחגוג

  2. המעורר

    מה קרה למשטרת ישראל שרק עכשיו הם החליטו לפעול, אולי הם קבלו הוראה לא לעשות כלום עם החסימה של הכביש כדי לא להכעיס את השוטפים בקואליציה מהמגזר

  3. אושר

    אם אלה היו דתיים היו חוטפים מכות ,השפלות וגז פלפל מהמשטרה!!!עם הערבים כפפות משי,טפי על ההתנהלות הארורה הזאת

  4. אריאל

    מזל שיש פייסבוק היכן היחתה המשטרה שלושה חודשים ביזיון אמיתי משטרה של בובות צעצוע

  5. משלם חובות ומיסים

    מה עם רכבי יוקרה שנסעו בה מאיפה הכסף? הרי אומרים שהם עניים, צריך לערב מס הכנסה ולשבת חזק על אותם עבריינים,ברור הכל מכסף שחור סמים,מכירת נשקים, גניבות,שוד ,לבדוק כמה כסף הם שודדים מביטוח לאומי.

  6. אריאל

    משטרה עלובה
    דוחות? החרמת מכוניות אנחנו רוצים
    ואיפה האופנוען בסרטון?
    ואיפה מס הכנסה שעבדות מאיפה המרצדס

  7. יוסף א

    רק לאחר התלונות והסרטת ההשתלטות הערבית על כביש ראשי, מגיעה למשטרה, כי המשטרה עיוורת וסתומה, לא רואה, ולא שומעת וגם עצלנית, משתמטת מביצוד משימותיה, רק לאחר לחצים עושים משהו, כך קרה לשני מקרי רצח בירושלים לפני 30 שנה, המשטרה זילזלה והתחמקה ורק לאחר הסרט בערוץ הראשון והלחצים, נאלצה לחקור.

  8. ירושלמי בלב

    תודה רבה למשטרת ישראל !!!
    אפשר היה לקחת ת'זמן בחייכם
    ועכשיו את האמת משטרה ביזיון

  9. אבו גוש חמדי

    פשוט פורעי חוק צריך להעניש בחומרה ביזיון וחוצבה באמת לא להאמין על כזה דבר

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר