החשוד במעשים (צילום: באדיבות דוברות המשטרה)
מרדכי כהן חדד (צילום: באדיבות דוברות המשטרה)

עבירות מין כלפי קטינים: כתב אישום נגד מרדכי כהן חדד, תושב ירושלים

כחודשיים אחרי שנעצר ונאספו נגדו תלונות נוספת - כהן חדד, בן 22, מואשם בביצוע עבירות מין חמורות, החל ממעשים מגונים וכלה במעשה סדום במספר קטינים

פורסם בתאריך: 27.12.21 18:14

משטרת ישראל השלימה את חקירתה נגד מרדכי כהן חדד, תושב ירושלים כבן 22, בחשד שביצע עבירות מין כלפי קטינים. אתמול, ראשון, הוגשה נגדו הצהרת תובע לקראת כתב אישום.


כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר", כהן חדד נעצר לפני כשבועיים, בעקבות תלונה שהוגשה במשטרה על ידי אמא של קטין מאזור ירושלים לפני מספר שבועות. יצוין כי עם מעצרו של כהן חדד, פרסמה המשטרה את זהותו וזאת כדי לעודד קטינים נוספים שנפלו קורבן למעשיו להגיש תלונה.

ממשטרת ירושלים נמסר כי "ראשית החקירה המשטרתית, עם קבלת תלונה במשטרה על ידי אמא של קטין בן 11 מאזור ירושלים לפני מספר שבועות, על כך שמכר של המשפחה ביצע בקטין מעשים מגונים. במהלך החקירה, עלה חשד לביצוע עבירות כלפי קורבנות נוספים".

"בפעולות חקירה מגוונות ומקצועיות שביצעו חוקרי תחנת שפט במחוז ירושלים, הצליחו החוקרים לאתר קורבנות נוספים והחשוד, תושב ירושלים כבן 22, נעצר על ידי המשטרה בתאריך 12.12.21", מוסיפים במשטרה. "בחיפוש בביתו, נתפס חומר החשוד כסם מסוג קנאביס. מוקדם יותר החודש, פרסמה המשטרה את זהותו לציבור בכדי לעודד מתלוננים נוספים שנפלו קורבן לעבירות המין שביצע החשוד להגיע למשטרה ולהגיש בתלונה".


הסמים, כלי העישון והכונן שנתפסו בבית החשוד (צילום: דוברות המשטרה)

הסמים, כלי העישון והכונן שנתפסו בבית החשוד (צילום: דוברות המשטרה)


כאמור, פרסום זהותו של כהן חדד סייע לחוקרים ותלונות נוספות התקבלו במשטרה. בנוסף, החוקרים ביצעו מגוון פעולות חקירה באמצועתן אותרו מספר רב של מקרים בהם עפ״י החשד קטינים שנפלו קורבן למעשיו החמורים של החשוד. "חוקרי המשטרה פעלו בשבועות האחרונים לאסוף ראיות כנגד החשוד בגין עבירות מין חמורות", מדגישים במשטרה, "החל ממעשים מגונים וכלה במעשה סדום. מעצרו של החשוד הוארך בבית המשפט מעת לעת ועם סיום חקירת המשטרה, הוגשה אתמול הצהרת תובע על ידי פרקליטות מחוז ירושלים. בית המשפט האריך את מעצרו של החשוד עד ליום חמישי, 30.12.21, וצפוי להיות מוגש נגדו כתב אישום".

"משטרת ישראל תמשיך לפעול להגנה על ילדים ובני נוער במרחבי הרשת ובכל מקום אחר", מסכמים במשטרה, "ותחתור למיצוי הדין עם עבריינים שינסו לפגוע בהם".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר