זירת הטרגדיה במוסררה (צילום: כבאות והצלה לישראל)
זירת הטרגדיה במוסררה (צילום: כבאות והצלה לישראל)

הטרגדיה הלילה במוסררה: ילד כבן 12 נהרג בשריפה שפרצה בביתו

בשריפה שפרצה אמש, שלישי, בדירה ברחוב דניאל במוסררה נספה ילד בן 12, אשר חולץ מהזירה כשהוא ללא רוח חיים. בני משפחתו של הילד פונו לקבלת טיפול רפואי בשל שאיפת עשן. נזק כבד נגרם לרכוש. המשטרה וכבאות והצלה חוקרות את האירוע, כשבשלב זה נראה כי השריפה פרצה בשל תנור חימום שהתלקח. "אירוע קשה וכואב"

פורסם בתאריך: 2.2.22 07:01

טרגדיה קשה מאוד במוסררה: במהלך הלילה נקבע מותו של ילד בן 12, שנספה בשריפה שפרצה בבניין מגורים ברחוב דניאל. צוותי הכיבוי וההצלה שהוזעקו לזירה, חילצו וטיפלו בשני הוריו ובאחותו של הילד, אולם הוא אותר ללא רוח חיים ופראמדיק של מד"א קבע את מותו בזירה.

המשטרה וכבאות והצלה ירושלים חוקרים את נסיבות פרוץ השריפה, אולם בשלב זה נראה כי השריפה פרצה בעקבות תנור חימום שהתלקח.

יצוין כי האירוע התרחש מעט אחרי השעה 23:00 אמש (שלישי, 1.2.2022). במרכז השליטה של כבאות והצלה מחוז ירושלים התקבלה שיחה על שריפה ברחוב דניאל במוסררה. "כוחות הכיבוי שהוזעקו למקום מצאו שריפה מפותחת בדירה בבניין", נמסר מכבאות והצלה ירושלים. "בדירה היה אזרח לכוד. צוותי הכיבוי חילצו את לכוד ומסרו אותו לגורמי רפואה שפעלו במקום. אלה נאלצו לקבוע את מותו. באירוע הקשה אדם אחד איבד את חייו ונזק כבד נגרם לרכוש".

בשל הטרגדיה הקשה, לזירת האירוע הוזעקו גם מתנדבי זק"א ירושלים. משה חמד מתנדב זק״א: "כשהגענו למקום היתה המולה רבה, צוותים רבים של לוחמי האש פעלו בזירה ונלחמו בלהבות, לצערי, מתוך הדירה הבוערת חולץ ילד צעיר כבן 12 ללא סימני חיים עם כוויות קשות, פראמדיק מד״א במקום אישר את מותו. מתנדבי זק״א ירושלים טיפלו בכבוד המת".

יצוין כי גופת הילד המנוח הועברה למכון הרפואי באבו כביר. נסיבות האירוע נחקרות על ידי משטרת ירושלים.

ממשטרת ירושלים נמסר: כוחות המשטרה שהגיעו למקום פעלו לסגירת זירה ובמהלך פעולות הכיבוי במקום, חולץ ילד כבן 12 שהועבר לטיפול גורמי הרפואה בזירה והם נאלצו לקבוע את מותו. חוקרי משטרת מחוז ירושלים ומעבדת הזיהוי הפלילי בדרכם לזירה לטובת חקירת המקרה".

כאמור, מותו של הילד נקבע בזירה על ידי צוותי הרפואה שפעלו בזירה. פראמדיק מד"א אורן בריל סיפר: "כשהגענו לרחוב ראינו את האש והעשן עולים מדירה בקומה האחרונה של בניין המגורים. לאחר שפעולות הכיבוי הסתיימו נכנסו לדירה וראינו את הנער שהיה מחוסר הכרה. הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

אלי במברגר חובש איחוד הצלה: "למרבה הצער צוותי הכיבוי איתרו בדירה ילד כבן 12 ללא רוח חיים. כמו כן: רופא ופרמדיק מצוות ניידת טיפול נמרץ של איחוד הצלה העניקו סיוע לגבר ואשה במצב קל שסובלים מבעיות נשימה עקב שאיפת עשן".

 

 

רמי דוויב חובש נוסף של איחוד הצלה מסר: "מדובר באירוע מצער וכואב – עקב אופי האירוע הגיעו למקום גם צוותי חוסן – היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה לסייע לבני המשפחה".

חובש איחוד הצלה מיכאל גרוסקוט: "מדובר באירוע קשה וכואב. למרבה הצער צוותי הכיבוי איתרו בדירה ילד כבן 12 ללא רוח חיים. כמו כן, רופאים העניקו סיוע לגבר ואישה שסבלו משאיפת עשן. עקב אופי האירוע הקשה, הגיעו למקום צוותי חוסן – היחידה לעזרה נפשית של איחוד הצלה, לסייע לבני המשפחה".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר