(צילום: דוברות ידידים)

נס בהר חומה: תאומים בני שנה ננעלו ברכב וחולצו על ידי מתנדב מ"ידידים"

תאומים בני שנה ננעלו הבוקר, חמישי, ברכב וחולצו במהירות על ידי ארגון "ידידים". המתנדב יהודה הללי שחילץ את השניים אמר: "אין סיפוק גדול מזה לפתוח ככה את היום"

פורסם בתאריך: 17.2.22 09:59

נגמר בנס: תאומים בני שנה ננעלו ברכב בשכונת הר חומה וחולצו במהירות על ידי יהודה הללי, מתנדב מ"ידידים" ומנהל צוות דרום ירושלים.

מעמותת ידידים נמסר כי "הבוקר, בשעה 7:08 התקבלה קריאה אודות תאומים כבני שנה, שננעלו בשגגה ברכב לעיני אמם, ברחוב הרב מן ההר בשכונת הר חומה בירושלים. יהודה הללי, מנהל צוות דרום ירושלים, נענה לקריאה ובאמצעות הציוד הייעודי שברשותו חילץ את התאומים בשלום וללא גרימת נזק לרכב".

המתנדב יהודה הללי מוסיף: "הייתי בדיוק ביציאה מהבית לעבודה בעת שקיבלתי את הקריאה, צמצתי מיד למקום האירוע, ופגשתי את האמא ושכן שהמתינו להגעתי. פעלתי במהירות ופתחתי את דלת הרכב, לקול תשבחות הנוכחים. השכן שהביט בתדהמה ביקש מיד להצטרף לארגון כי גם הוא רוצה לתרום לחברה ולהציל חיים. אני רוצה להודות ליוסי שטרן מצוות מוקד ירושלים שקיבל את השיחה ותפעל את האירוע בצורה יוצאת מן הכלל! אין כמו לפתוח את היום בחסד".

בארגון ידידים שבים וקוראים להורים לשאת עליהם את המפתח בכל כניסה ויציאה מהרכב לבל יינעל כשהילד בפנים לבדו. במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים: 1230 ללא כוכבית.



לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר