זירת התאונה במנהרת הראל (צילום: דוברות איחוד הצלה)
זירת התאונה במנהרת הראל (צילום: דוברות איחוד הצלה)

לפני זמן קצר: רוכב אופנוע נהרג בתאונה במנהרת הראל; עומסי תנועה כבדים במקום

רוכב אופנוע כבן 30 נהרג בתאונת דרכים במעורבות מספר כלי רכב במנהרת הראל. חוקרי משטרת התנועה חוקרים את נסיבות האירוע. במקום נוצרו עומסי תנועה ומומלץ לנסוע בדרכים חלופיות

פורסם בתאריך: 22.2.22 10:32

רוכב אופנוע נהרג בתאונת דרכים קטלנית שאירעה לפני זמן קצר במנהרת הראל (מבשרת ציון) בכביש 1. על פי המשטרה – התאונה הקטלנית היתה במעורבות של כל רכב נוספים, כאשר מותו של רוכב האופנוע נקבע בזירה.

במשטרה מציינים כי "בוחני תאונות הדרכים של משטרת ישראל החלו בחקירת נסיבות התאונה. בעקבות התאונה, ישנם עומסי תנועה במקום. מומלץ לבחור בדרכים חלופיות ולהסתייע בתוכנות הניווט".

ממד"א ירושלים נמסר: במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים התקבל דיווח על תאונת דרכים בין רוכב אופנוע למשאית בכביש 1 סמוך למחלף מוצא. חובשים ופראמדיקים של מד"א נאלצו לקבוע את מותו של גבר בשנות ה-30 לחייו".

פראמדיק מד"א לישי שמש: "כשהגענו למקום ראינו אופנוע מעוך ואת הגבר שוכב מחוסר הכרה ועם חבלה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בו בדיקות רפואיות אך הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".

שמחה הר כסף, חובש באיחוד הצלה: "כשהגעתי למקום נתקלתי בזירה קשה של תאונה עם מעורבות אופנוען, אוטובוס, ומשאית. למרבה הצער נקבע מותו של האופנוען בזירה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל".


הבית החדש שלכם מחכה בלוח הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר