התאומים הזהים עם האחות נור ועם ד״ר הוואס (צילום: באדיבות הדסה)
התאומים הזהים עם האחות נור ועם ד״ר הוואס (צילום: באדיבות הדסה)

התרגשות כפולה בהדסה הר הצופים: תאומים נולדו בתאריך 22.2.22 בשעה 02:22

מדובר בתאומים זהים שנולדו למשפחה ירושלמית והצטרפו אל אחיהם בן ה-5, הממתין בבית לפגוש אותם. בבית החולים שערי צדק, נולד בתאריך המיוחד גם בנה השלישי של אוראל יעקובי בת ה-24 מגבעת זאב

פורסם בתאריך: 22.2.22 13:51

ילדים מקומבנים: הלילה, שבין שני לשלישי, בשעה 02:22 בדיוק, בתאריך המיוחד 22.2.22 נולדו שני תאומים בחדר הלידה שבהדסה הר הצופים, למשפחה ירושלמית. התאום הראשון יצא לעולם בשעה 2:22 הישר אל ידיה של עופרה גלבוע, המיילדת שליוותה את האם לאורך הלידה.


ד״ר הוואס (צילום: באדיבות הדסה)

ד״ר הוואס (צילום: באדיבות הדסה)


״היולדת הנהדרת שלנו הייתה בזירוז של כמה שעות שלא כל כך התקדם״, מספרת עופרה. ״כשהגעתי למשמרת לילה, אמרתי להורים שהשניים ככל הנראה מחכים ויוולדו בשעה היפה של 2:22. וכך באמת קרה, כשכולנו נרגשים איתם. הם תאומים זהים, מתוקים להפליא והוריהם מאושרים מן השניים הקטנטנים שהצטרפו אל אחיהם בן ה-5, הממתין בבית לפגוש אותם״.

היולדת המאושרת המטפלת בשניים במקביל בסיוע צוות מחלקת יולדות סיכמה: "בתאריך מיוחד נולדו שניים מיוחדים במינם, לאחר לידה נפלאה שעברה בשלום וכחוויה בריאה וטובה הודות לעופרה המיילדת״.

גם אוראל יעקובי, 24, תושבת גבעת זאב, זכתה ללדת במהלך הלילה, 22.2.22, את בנה השלישי בשערי צדק – שנולד בלידה טבעית. הילוד, שהגיח אל אוויר העולם בתאריך הכי מיוחד שאפשר לבקש, נולד במשקל 3.755 ק"ג.


אוראל עם צוות מחלקת יולדות א׳ ( צילום: שערי צדק)

אוראל יעקובי עם צוות מחלקת יולדות א׳ ( צילום: שערי צדק)


משערי צדק נמסר כי "השעה הייתה 2:00 לפנות בוקר, התאריך – 22.2.22. אוראל יעקובי בת ה-24 מגבעת זאב, התקבלה בחדר הלידה של המרכז הרפואי שערי צדק עקב צירים תכופים ולידה שהלכה והתקדמה. בחודש התשיעי להריונה לא שיערה שמועד הלידה ושעת הקבלה בחדר לידה יהיו מספר אחד שקשה מאוד לשכוח. ואכן בתוך זמן קצר החלה הלידה הפעילה. בתהליך לידה טבעי, הגיח לאוויר העולם התינוק בתאריך המבוקש ביותר, במשקל בריא של 3.755 ק"ג".

עוד נמסר כי "אוראל ובנה השלישי התקבלו במחלקת יולדות א׳, שם הצוות העניק לה בחגיגיות את התעודה המיוחדת שהופקה במיוחד לכל יולדות לציון התאריך המיוחד".

"הייתה לי לידה מהירה וטובה יחד עם דבירה המיילדת המקצועית והמדהימה", שיתפה יעקובי. "מודים לכם על חוויית לידה בלתי נשכחת ומאחלים לכם במרכז הרפואי עוד ועוד לידות שמחות עם תאריכים ייחודיים! ורק בריאות״.


אוראל עם בנה שנולד בתאריך המיוחד (צילום: שערי צדק)

אוראל עם בנה שנולד בתאריך המיוחד (צילום: שערי צדק)


יצוין כי המרכז הרפואי שערי צדק הוא מרכז היילודה הגדול, בו נולדים, יחד עם קמפוס ביקור חולים למעלה מ-22,000 תינוקות מדי שנה. הצוות מקצועי ומנוסה ומאפשר לכל יולדת ללדת בדרך שלה כולל לידת מים ואמצעים טבעיים לשיכוך כאב.

פרופ׳ סורינה גריסרו, מנהלת אגף אם ויילוד במרכז הרפואי: ״אנו שמחים לחגוג יחד עם ההורים הטריים את החיים, ואת התאריך המיוחד, מאחלים להם הרבה בריאות, נחת ואירועים חגיגיים מסוג זה״.

הבית החדש שלכם מחכה בלוח הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ירושלמי

    לא ידעתי שיש כל כך הרבה מטומטמים/ות בעיר הזאת. מי המוזוכיסט/ית שנכנס לשערי צדק?!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר