האלימות הבוקר בשערי צדק (תיעוד ממצלמות האבטחה)
האלימות הבוקר בשערי צדק (תיעוד ממצלמות האבטחה)

הבוקר: שוב אלימות כלפי צוותי רפואה בשערי צדק – צפו בתיעוד ממצלמות האבטחה

אירוע אלים בחדר המיון בשערי צדק: מספר בני משפחה של מטופל תקפו באלימות קשה את אנשי הצוות הרפואי ואת המאבטחים שהוזעקו למקום כדי לשמור על הסדר. במהלך השתלטות על המתפרעים - נפצעו 3 אנשי ביטחון. עבודת המיון הושהתה לצורף שיחה של הנהלת בית החולים עם העובדים. המשטרה עצרה 2 חשודים תושבי מזרח ירושלים

פורסם בתאריך: 24.2.22 11:02

אירוע אלימות חריג התרחש לפני זמן קצר בחדר המיון של המרכז הרפואי שערי צדק, במהלכו מספר בני משפחה של מטופל תקפו את אנשי צוות המיון ואת אנשי הביטחון שהגיעו לסייע להם.

משערי צדק נמסר כי "צוותי הבטחון התערבו במהירות והשתלטו על האירוע במטרה למנוע פגיעה בצוות ובמטופלים, במהלך ההשתלטות נפצעו 3 אנשי ביטחון מאלימות בני המשפחה. מערך הביטחון הזעיק את משטרת ישראל שהגיעה ועצרה באופן מידי את התוקפים".



מנכ"ל שערי צדק פרופ' עופר מרין: "אנו לא נעבור לסדר היום לאחר אירוע חריג וקשה שכזה, שמקומו לא בבית חולים בו מטפלים בפצועים. עצרנו את עבודת צוותי המיון וכינסנו את כל אנשי הצוות ואנשי הביטחון כדי לחזק אותם, לתמוך בהם ולהעביר מסר חד משמעי שלא נאפשר שום אירוע של אלימות מכל סוג. פניתי למנכ"ל משרד הבריאות ולמפקד מחוז ירושלים במשטרה בבקשה למעורבותם האישית בטיפול ומניעת אלימות בבתי החולים. אני רוצה להודות אנשי הביטחון וצוות המיון על המסירות ועל המענה המהיר תוך סיכון עצמי כדי לעצור את המתפרעים ולמשטרה על התערבותם המהירה. שערי צדק מעניק טיפול רפואי ואמון על ביטחון המטופלים והמבקרים והצוותים ולא ניתן לאלימות להיכנס בשערינו. אני קורא למשטרה לקחת יוזמה ולתגבר ולחזק את הביטחון בחדרי המיון ובתי החולים בארץ- שלצערנו כולם חווים אלימות. הנהלת שערי צדק תעמוד כחומת מגן מול כל ביטוי של אלימות כנגד עובדינו".

כאמור, כוחות המשטרה הוזעקו לשערי צדק ועצרו לחקירה שניים מהמעורבים בתקרית. מהמשטרה נמסר: "כוחות משטרה הוזעקו הבוקר אל בית החולים שערי צדק בירושלים בעקבות אירוע אלימות כלפי מאבטחי בית החולים, לאחר שעל פי החשד דרשו מבני משפחה שהגיעו לבקר חולה לעמוד במספר המבקרים המותר ולהקפיד על עטיית מסיכת קורונה, אך הם התנגדו לכך. בתגובה לדרישת המאבטחים, החלו בני המשפחה לתקוף את המאבטחים בברזלים ממיטות הטיפולים וגרמו לפציעתם של שלושה מהם".

 

 

עוד נמסר: "שוטרי יחידת השיטור העירוני וכוחות מתחנת מוריה ויס"מ מחוז ירושלים שהגיעו למקום, פעלו יחד עם המאבטחים להשגת שליטה ובתוך כך ביצעו את מעצרם של שני חשודים בתקיפה, בני משפחה תושבי מזרח ירושלים, והם הועברו לחקירה בתחנת המשטרה. נמשיך לפעול בנחישות נגד אלימות מכל סוג שהיא, בפרט כלפי עובדי ציבור וצוותים רפואיים עד למיצוי הדין עם העבריינים".


הבית החדש שלכם מחכה בלוח הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

9 תגובות
  1. מלכה

    ממש בלתי יתואר תמונות קשות לצפייה, אני רואה ולא מאמינה אין לי מילים.
    הנכדה שלי הייתה מאושפזת בבית חולים הדסה הר הצופים; הם באים בהמוניהם מלכלכים מקללים שוטפים רגליים בכיור לרחיצת הידיים אוכלים כאילו זה לובי של בית מלון זה לא יתואר.
    לדעתי צריך לא לאפשר להם להיכנס בחופשיות לבית החולים; שיהיה רישום לכל חולה שיתאפשר רק לשני אנשים לבקר חולה אחד, זה ממש בלתי אפשרי מה שהולך שם

  2. מישהו

    ערבים?!?! לא יכול להיות!!! סתם האשמה גזענית, הרי הם שיא התרבות ודרך הארץ ורופי שלום ידועים…

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בה
    לא צריך לקבל אותם ולתת להם שירות אצלנו. שילכו לקבל שירות במזרח ירושלים במוחיים שלהם. יודעים רק לנצל ולזלזל. חלאת המין האנושי

  4. אזרח רוצה שקט וסדר נפשי

    כן כן ברוב המקרים מדובר בבני דודנו שמתנהלים באלימות ובכנופיות וזו דרכם
    הם התרגלו להשיג תוצאות בדרך זו
    צוותי בתי החולים עושים עבודה נאמנה כמעט תמיד ימים כלילות
    ולא משנה מאיזה מגזר מדובר זו חציית קו אדום מודגש שהגיע הזמן להענשה בכל חומרת הדין

  5. מפחד להתערב שלא אצטרך להתאשפז

    למה לא מגבילים עד 2 מבקרים ליום לקחת את פרטי 2 המבקרים ורק אז להכניס אותם.כל התפרעות לבטל את האפשרות של ביקורים אצל אותו חולה.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר