מעצר (צילום: דוברות המשטרה)
מעצר (צילום: דוברות המשטרה)

הפרו את הסדר, יידו אבנים והשחיתו את דגל המדינה – גל מעצרים במזרח ירושלים

מספר חשודים נעצרו בימים אלו על ידי המשטרה לאחר שהפרו את הסדר בירושלים. בין החשודים: תושב עיסאוויה שתקף עובר אורח ואף ביזה והשחית את דגל מדינת ישראל ושני תושבי שועפט ששרפו את דגל המדינה ותיעדו זאת

פורסם בתאריך: 8.5.22 11:09

משטרת ישראל עצרה בימים אלו מספר חשודים שהפרו סדר תוך יידוי אבנים לעבר כוחות המשטרה ולעבר כלי רכב בירושלים. במהלך הלילה, שבין מוצ"ש לראשון, נעצר חשוד שתקף עובר אורח בעיר ואף ביזה והשחית את דגל מדינת ישראל. את מעשיו תיעד והעלה לרשת החברתית "טיקטוק". בנוסף, דיווח של אזרחית לצוות שיטור עירוני שפגשה בדרכה, הביא למעצרם של שני חשודים בעת ששרפו את דגל המדינה ותיעדו זאת.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


במסגרת המאבק המתמשך במפרי הסדר ומיידי אבנים לעבר כוחות משטרה ואזרחים, עצרו בימים האחרונים כוחות המשטרה של מחוז ירושלים מספר חשודים באירועים שונים שכאלו.

כך למשל, ביום שישי האחרון נעצרה על ידי שוטרי מרחב דוד במחוז ירושלים יחד עם לוחמי מג"ב המוצבים בעיר העתיקה, חשודה, פלסטינית תושבת רמאללה כבת 19, באיו"ש לאחר שהתעמתה עם כוחות המשטרה. החשודה שנעצרה, הועברה לחקירה במשטרה תוך שהתברר כי הנה מוגבלת כניסה ובעת מעצרה גידפה לוחמת מג"ב ולכך צירפה אמירות לאומניות ושבח למחבלים.

ממשטרת ירושלים נמסר כי "במהלך חקירתה ובסיוע של מרכז השליטה (מבט 2000) של המשטרה בעיר העתיקה, התברר כי אותה חשודה הייתה אף מעורבת ביידוי אבנים לעבר כוחות המשטרה שפעלו בשערי הר הבית במהלך השבוע האחרון. מעצרה של החשודה הוארך בבית משפט לטובת מיצוי החקירה במספר ימים".

עוד נמסר כי "במקרים נוספים במהלך סוף השבוע האחרון, נעצרו מספר חשודים קטינים תושבי ירושלים לאחר שיידו אבנים לעבר כלי רכב שחלפו במקומות שונים ברחבי העיר. כתוצאה מיידוי האבנים, נגרם נזק למספר כלי הרכב. בפעילות מהירה של בלשי היחידה ללחימה בפשיעה של מרחב ציון בהכוונה של מרכז השליטה של מחוז ירושלים, החשודים אותרו, נעצרו והם הועברו לחקירה בתחנת לב הבירה".

"מעצרים אלו מתווספים למעצרים רבים שבוצעו בחודש האחרון על ידי משטרת מחוז ירושלים שפעלה בנחישות תוך מיצוי יכולות ואמצעים רבים ומגוונים לאיתור והכוונת כוחות לעבר החשודים במעשים הללו", מציינים במשטרה ומדגישים כי "אנו נמשיך לפעול כל העת כלפי כל גילוי אלימות, הפרת סדר ציבורי וידויי אבנים וחפצים נוספים בניסיון לפגוע בכוחות הביטחון או באזרחים חפים מפשע. מקרים שכאלו יתקלו בתגובה נחושה ובלתי מתפשרת של כוחות המשטרה, תוך חתירה מתמדת למעצר החשודים ומיצוי הדין עם מפרי הסדר ופורעי החוק באשר הם".

בתוך כך, המשטרה עצרה הלילה כאמור חשוד שתקף עובר אורח בירושלים ובנוסף, ביזה והשחית את דגל מדינת ישראל. את מעשיו תיעד והעלה לרשת החברתית "טיקטוק".

במשטרת ירושלים מדווחים כי "אמש, פתחה המשטרה בחקירה שכללה פעילות אופרטיבית מהירה, זאת בעקבות אירוע בו החשוד תקף עובר אורח בירושלים ובמקרה נוסף, החשוד תלש, השחית וביזה את דגל מדינת ישראל שהיה תלוי על כלי רכב. החשוד תיעד את המעשים והעלה את התיעוד לרשת הטיקטוק".

"בהכוונה מקצועית של מרכז השליטה של מחוז ירושלים יחד עם 'מרכז שירות משולב' – מש"מ עיסאוויה של תחנת שלם, צוות יס"מ ירושלים יחד עם לוחמי מג"ב, איתרו ועצרו את החשוד במעשים. החשוד, תושב עיסאוויה בן 19, הועבר לחקירה בתחנת שלם במחוז ירושלים והיום הוא יובא לבית המשפט לדיון בהארכת מעצרו".

עוד מדווחים במשטרה כי "הבוקר, בעת פעילות צוות שיטור עירוני סמוך לעין יעל בדרום העיר , הסבה את תשומת לב הצוות אזרחית שהבחינה בשני חשודים המתעסקים עם דגל מדינת ישראל בצד הדרך. צוות השיטור העירוני איתר את השניים בזמן שהם שורפים את דגל המדינה וכשאחד מהם מתעד זאת באמצעות מכשיר הטלפון הנייד. בעקבות כך, נעצרו שני החשודים, תושבי שועפט – קטין בן 17 וחברו בן 20. השניים הועברו לחקירה בתחנת המשטרה".


הדגל שהוצת (צילום: דוברות המשטרה)

הדגל שהוצת (צילום: דוברות המשטרה)


החשודים שנעצרו (צילום: דוברות המשטרה)

החשודים שנעצרו (צילום: דוברות המשטרה)


"משטרת ישראל מוכוונת לטיפול נחוש ובלתי מתפשר הכולל ניטור, חקירה, טיפול ואיתור חשודים בביצוע עבירות שונות ומגוונות, תוך הפצתם ברשתות החברתיות", מציינים במשטרה ומדגישים כי "נמשיך להיאבק בנחישות באלימות והבריונות במרחב הציבורי, במרחבי הרשת החברתית ובכל מקום אחר ובפגיעה בסמלי שלטון ובדגל מדינת ישראל".


מחפשים דירת גן בירושלים? היכנסו ללוח הנדל"ן של "כל העיר"


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר