הסכין שאותרה בתיק המחבל (צילום: דוברות המשטרה)
הסכין שאותרה בתיק המחבל (צילום: דוברות המשטרה)

"דוגמא לנחישות שוטרי ירושלים" – סוכל פיגוע דקירה בעיר העתיקה

בפעילות של כוח מג"ב בשער שכם, הבחינו הלוחמים בצעיר שעורר את חשדם. לאחר המעצר התגלה בתיקו של הצעיר, בן 15 מג'בל מוכאבר, סכין והתברר כי הוא היה בדרכו לבצע פיגוע דקירה

פורסם בתאריך: 31.5.22 17:06

שוטרי מרחב דוד של משטרת ירושלים בשיתוף עם מג"ב ירושלים והכוונה של תצפיתני מרכז השליטה 'מבט 2000' סיכול אתמול, שני, פיגוע דקירה בעיר העתיקה.

החשוד, בן 15 תושב ג'בל מוכאבר, נעצר לאחר שהתנהגותו עוררה את חשדם של לוחמי מג"ב המוצבים באזור שער שכם. כאשר הבחין הצעיר שהלוחמים עלו עליו, הוא החל במנוסה ונמלט לסמטאות העיר העתיקה.

"כוחות משטרה של מרחב דוד במחוז ירושלים בסיוע והכוונה של תצפיתני מרכז השליטה של המרחב (מבט 2000), ביצעו מרדף וסריקות מהירות אחר החשוד", נמסר ממשטרת ירושלים. "בתוך זמן קצר נעצר החשוד על ידי שוטרי מחוז ירושלים בשער הברזל, בסמוך לכניסה להר הבית".

במשטרה מוסיפים כי "במקביל, שוטרים איתרו בחנות הסמוכה למקום את התיק אותו השליך החשוד במהלך מנוסתו מהשוטרים. בחיפוש בתיקו של החשוד, נתפסה סכין. החשוד נעצר והועבר לחקירה ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים שם עלה חשד כי התכוון לבצע פיגוע דקירה".

מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן: "זוהי דוגמא נוספת לנחישות שוטרי מחוז ירושלים במאבק המתמשך בטרור. ערנות של שוטרים, חתירה למגע ושילוב של אמצעים טכנולוגיים – הם שהובילו למעצר החשוד שאחרי זה התברר בחקירתו כי תכנן לבצע פיגוע. בנוסף לסיכול טרור באמצעות מודיעין מדוייק שלנו ושל גופי הביטחון הפועלים עמנו, כפי שהיה בתקופה האחרונה כולל בראשית השבוע במהלך יום ירושלים, הרי שאין תחליף לפעילות נחושה של השוטרים שלנו שפועלים כל העת לסכל ולטפל בכל חשד ובכל איום ביטחוני. נמשיך להיאבק בטרור בכל הכלים שברשותנו ולסכל איומי טרור מכל סוג שהם למען ביטחון אזרחי מדינת ישראל".

 

 


מחפשים דירת גן בירושלים? היכנסו ללוח הנדל"ן של "כל העיר"


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר