הסכין שנתפסה (צילום: דוברות המשטרה)
הסכין שנתפסה (צילום: דוברות המשטרה)

"נמשיך להיאבק בטרור" – סוכל פיגוע דקירה נוסף בעיר העתיקה

משטרת ירושלים סיכלה פיגוע דקירה בעיר העתיקה, לאחר שעצרה בסופ״ש האחרון פלסטיני כשברשותו סכין בכניסה להר הבית. המשטרה: "במהלך השבוע סוכלו שלושה פיגועים שונים באזור העיר העתיקה"

פורסם בתאריך: 2.6.22 14:36

שוטרי מחוז ירושלים סיכלו פיגוע דקירה בעיר העתיקה, לאחר ששוטרים עצרו בסופ״ש האחרון פלסטיני כשברשותו סכין בכניסה להר הבית. בחקירתו במשטרה, התברר כי התכוון לבצע פיגוע על רקע 'יום ירושלים'. מדובר באחד משלושה סיכולים בשבוע החולף על ידי מחוז ירושלים באזור העיר העתיקה. היום, חמישי, הוגשה נגד החשוד הצהרת תובע ובימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום.

ממשטרת ירושלים נמסר כי "בסופ״ש האחרון, בפעילות שוטרי יחידת הר הבית של מחוז ירושלים, הבחינו השוטרים בחשוד, תושב שכם כבן 21, שעורר את חשדם. בעת שהוחשד על ידי השוטרים, החשוד נבדק וברשותו נתפסה סכין. החשוד נעצר והועבר לחקירות במרחב דוד, ובהמשך מעצרו הוארך".

מהחקירה במשטרה עלה כי החשוד התכוון להיכנס להר הבית במהלך הסופ״ש, ובהמשך לבצע פיגוע דקירה על רקע 'יום ירושלים' באמצעות הסכין שהייתה ברשותו.

עוד נמסר כי "היום, עם סיום החקירה במשטרה, הוגשה נגד החשוד הצהרת תובע לקראת הגשת כתב אישום ע״י הפרקליטות. מעצרו הוארך בבימ"ש ב- 5 ימים ימים עד לתאריך 6.6".

כאמור במהלך השבוע האחרון, סיכלו שוטרי מחוז ירושלים שלושה פיגועים שונים באזור העיר העתיקה. בבוקר יום ירושלים בתחילת השבוע, עצרו שוטרי יס״מ ירושלים בהר הבית חשוד, זמן קצר לאחר שהתקבל מידע כי בכוונתו לבצע פיגוע. החשוד הועבר לחקירה בשב״כ.

יום למחרת, שני, הבחינו שוטרי מג״ב באזור שער שכם בחשוד, תושב ג׳בל מוכבר כבן 15, שעורר את חשדם. בעת שהוחשד על ידי השוטרים, הוא החל במנוסה ונמלט מהמקום לתוך העיר העתיקה. כוחות משטרה של מרחב דוד במחוז ירושלים בסיוע והכוונה של תצפיתני מרכז השליטה של המרחב (מבט 2000), ביצעו מרדף וסריקות מהירות אחר החשוד. בתוך זמן קצר נעצר החשוד על ידי שוטרי מחוז ירושלים בשער הברזל, בסמוך לכניסה להר הבית. במקביל, שוטרים איתרו בחנות הסמוכה למקום את התיק אותו השליך החשוד במהלך מנוסתו מהשוטרים. בחיפוש בתיקו של החשוד, נתפסה סכין. החשוד נעצר והועבר לחקירה ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים, שם עלה חשד כי התכוון לבצע פיגוע דקירה ומעצרו הוארך בבימ"ש.

מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן אמר השבוע: "זוהי דוגמא נוספת לנחישות שוטרי מחוז ירושלים במאבק המתמשך בטרור. ערנות של שוטרים, חתירה למגע ושילוב של אמצעים טכנולוגיים- הם שהובילו למעצר החשוד שאחרי זה התברר בחקירתו כי תכנן לבצע פיגוע. בנוסף לסיכול טרור באמצעות מודיעין מדוייק שלנו ושל גופי הביטחון הפועלים עמנו, כפי שהיה בתקופה האחרונה כולל בראשית השבוע במהלך יום ירושלים, הרי שאין תחליף לפעילות נחושה של השוטרים שלנו שפועלים כל העת לסכל ולטפל בכל חשד ובכל איום ביטחוני. נמשיך להיאבק בטרור בכל הכלים שברשותנו ולסכל איומי טרור מכל סוג שהם למען ביטחון אזרחי מדינת ישראל".


מחפשים דירת גן בירושלים? היכנסו ללוח הנדל"ן של "כל העיר"


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר