חניות הנכים ברחוב שמעוני (צילום: פרטי)
רחוב שמעוני (צילום: פרטי)

עד יום שלישי – רחוב שמעוני ברסקו חסום לתנועת כלי רכב

כחלק מעבודות לחידוש הרחובות הפנימיים ברסקו, יבוצעו בימים הקרובים עבודות קרצוף וריבוד מחדש של רחוב שמעוני במקטע שבין רחוב הרצוג לרחוב התקופה. הציר כולו נחסם לתנועה

פורסם בתאריך: 26.6.22 08:32

רחוב דוד שמעוני, מצירי התנועה המרכזיים בירושלים, נסגר לתנועת כלי רכב החל מהבוקר, ראשון (22.6) ועד ליום שלישי הקרוב (28.6) זאת בשל עבודות קרצוף וריבוד מחדש של הכביש. יצוין כי העבודות יתקיימו במהלך שעות היום והלילה וזאת על מנת לסיימן בתוך פרק הזמן הקצר ביותר הניתן.

בשל העבודות, כאמור, רחוב דוד שמעוני ייחסם בשני כיווני הנסיעה מצומת הרצוג ועד צומת התקופה. בעיריית ירושלים מציינים כי "לנוסעים ברכב פרטי ללא תתאפשר נסיעה ברחוב שמעוני ותיחסם הכניסה מרחוב התקופה לרחוב שמעוני. נא סעו בדרים חלופיות – דרך הרחובות ניקנור והורקניה".

כמו כן, במהלך תקופת העבודות לא תתאפשר חניה ברחוב שמעוני ותושבי הרחוב קיבלו על כך הודעה כבר לפני מספר ימים. יחד עם זאת, בעיריית ירושלים מדגישים כי "בכל עת יתאפשר מעבר בטוח להולכי רגל".

העבודות, עליהן ב"כל העיר" כבר לפני מספר חודשים והן נדחו מספר פעמים בשל דיונים שהתקיימו בין עיריית ירושלים לבין התושבים, וזאת בשל דיירים עם מוגבליות אשר מתגוררים ברחוב.

שדרוג הרחוב, כפי שנמסר בעבר מעיריית ירושלים, כולל את שדרוג תשתיות, ריבוד הכביש מחדש, התקנת תאורה חדשה וריהוט רחוב – כאשר גולת הכותרת בעבודות הינה הפיכת הרחוב לחד סטרי במקטע שבין צומת התנופה לבית הכנסת ברחוב שמעוני, שם תוקם כיכר. ההשקעה בפרויקט השדרוג עומדת על כ-20 מיליון שקלים.

בעיריית ירושלים הסבירו כי, "לאור מצוקת החניה הקשה ברחוב שמעוני, ולאור העובדה כי שדרוג הרחוב במצב של תנועה דו-סיטרית, היה מוריד מקומות חניה רבים, הוחלט כי עבודות השדרוג יכללו הפיכת רחוב שמעוני לרחוב חד-סיטרי, דבר שיאפשר הרחבת המדרכות לטובת בטיחות הולכי הרגל. כיוון הנסיעה יהיה מכיוון רחוב התקופה לכיוון רחוב שמעוני וניות – כאשר מרחוב הרצוג תתאפשר עליה לרחוב שמעוני, ותבוצע כיכר ליד בית הכנסת/ גני הילדים, שתאפשר סיבוב חזרה להרצוג. בתוך כך, החניות על המדרכות יבוטלו ובמקביל, יבוצעו ברחוב חניות תקניות חדשות, תוך שמירה על מספר החניות הקיימות היום".

 

 


מחפשים דירת גן בגבעת משואה? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר