אירוע נוער, גן הפעמון (צילומים: ארנון בוסאני, deror avi)
אירוע נוער, גן הפעמון (צילומים: ארנון בוסאני, deror avi)

השבוע בגן הפעמון: פסטיבל הנוער הירושלמי יוצא לדרך

מופעים, מסיבת רחוב, סטנד-אפ, מתחמי ספורט אתגרי, טורניר ספורט ועוד - כל אלה ועוד הם חלק מפסטיבל 'באלגן' שיתקיים השבוע בגן הפעמון. הפרטים המלאים בפנים

פורסם בתאריך: 2.7.22 20:22

הקיץ הירושלמי ייפתח בשבוע שלם שכולו מוקדש לבני הנוער בעיר, בשלל פעילויות ואירועים מגוונים. במסגרת האירועים יתקיים פסטיבל 'באלגן' שיכלול מיטב הופעות של אמנים שונים, מופעי סטנד-אפ, כוכבי רשת ועוד. במתחם של הפסטיבל בגן הפעמון יוצבו מתחמי ספורט אתגרי: מתקן נינג'ה, אומגות, וקיר טיפוס. עוד במסגרת תכנית הפסטיבל, יהיו סדנאות אומן של כוכבי רשת מובילים, דוכני אוכל, עמדות מוזיקה, מתחמי משחק ועוד שלל אטרקציות.

הפסטיבל יתקיים בימים שני עד חמישי (7.7-4.7) ברחבי גן הפעמון, עם ים של מופעים, סדנאות, הפעלות ואטרקציות. בין האמנים שיופיעו בפסטיבל: מושיקו מור, אודיה, התקווה 6, גיא הוכמן, אבי אברומי, רועי סנדלר ועוד.

"בסיום שבוע הנוער, תתקיים מסיבת צהריים בגן הפעמון בהשתתפות די-ג'יים מוכרים", מציינים בעיריית ירושלים ומוסיפים: "את הקיץ הגדוש יחתום 'מחנה קיץ ירושלמי למנהיגות צעירה'. מדובר במחנה קיץ שיתקיים בחודש אוגוסט ויכלול עשרה ימים של חוויות, היכרויות, אטרקציות ולמידה עצמית".

ההופעות בפסטיבל 'באלגן' (באמפיתיאטרון):
• יום שני, 4.7: 21:00 – אורי ברויר, 21:45 – עוזאל, 22:15 – התקווה 6.
• יום שלישי, 5.7: פסטיבל כפיים.
• יום רביעי, 6.7: 21:30 – גיא הוכמן, 22:15 – אודיה.
• יום חמישי, 7.7: 19:15 – אופק וניר, 20:00 – אבי אברומי, 21:15 – רועי סנדלר, 21:45 – מושיקו מור.

המופעים יתקיימו באמפי של גן הפעמון, כאשר יתקיימו סדנאות אומן עם כוכבי רשת רבים כמו: אוראל צברי שיקרע מצחוק עם ההרצאה "מצחיק במשקל כבד", לאון שניידרובסקי שיעביר סדנאות סטיילינג ועוד כוכבים שיעבירו סדנאות טיק טוק, דימוי עצמי והצלחה קבוצתית.

במסגרת האירועים יתקיימו גם פעילויות ספורט אתגרי רבות כגון: מתקן נינג'ה מקורי וענק, כולל טיפוס על הר המידוריאמה, שתי אומגות הנישאות לגובה של 30 מטר, קיר טיפוס והליכה על חבל. את הפן הספורטיבי ישלימו טורניר כדורגל 3 על 3, תחרות מלך הסלים ומופע סקייטרים. במקום יוצבו מתחמי זולה מפנקים במדשאות, דוכני אוכל, עמדות מוזיקה, דוכני יריד, חדר גיימינג, עמדות VR, מתחם לייזר טאג עצום, עמדות צילום טיק טוק 360 מעלות וסלפי תלת מימד, מעגלי חברה, מתנפחי ספורט וסימולטורים. בחלק מהמתחם יציגו גם דוכנים עם ערכים שיעודדו את בני הנוער לקחת חלק התנדבותי וקהילתי, ובעיקר ינחילו בהם ערכים שהולמים את החינוך הירושלמי.

הכניסה לפסטיבל החל מהשעה 17:00, לגילאי 18-14. הכניסה למתחמים הינה ללא עלות, הכניסה להופעות האומנים שיערכו החל מהשעה 20:00 הינה בעלות סמלית של 19 שקלים בלבד.

את פסטיבל 'באלגן' תנעל מסיבת נוער מושקעת שתתקיים בתוך גן הפעמון ביום שישי, 8.7, בין השעות 16:00 עד 18:00, עם דיג'ייז: מתן דינו, מיליה רוז ומאור בוזגלו, שינגנו את מיטב סגנונות המוזיקה מטכנו ועד מיינסטרים.

 

 

בעיריית ירושלים מסכמים ואומרים: "לאורך כל עונת הקיץ יתקיימו מגוון אירועים, תוכניות ופעילויות לבני הנוער בעיר: לילות לבנים – פעילויות במתחמי הנוער בשכונות הכוללים אטרקציות, הופעות, מופעי סטנדאפ, שחייה לילית ועוד. בנוסף, יתקיימו קייטנות של יזמות וטכנולוגיה במרכז ספארק, תוכניות כושר קרבי ואורח חיים בריא שמפעיל בית נחמיה, מחנות קיץ של תנועות הנוער בעיר ופעילות שיא של 'מלאכי יומולדת' – נוער מהשכונות שחוגג לילדים, בשיתוף פעולה של ארגון בקהילה".

ראש העיר משה ליאון: "אנחנו מחבקים את בני ובנות הנוער שלנו. לצד פעילויות חינוכיות וערכיות, הפקנו אירועי מוזיקה וספורט גדולים, ערכנו סקר גדול ממנו נבחרו האומנים לנוער, בנינו מסע בשבילי הארץ ובתוך ירושלים ועוד מגוון של הפתעות. אני מאחל לכולנו קיץ בטוח ומהנה".


מחפשים דירות 3 חדרים בדרום העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר