הביקור של דיירי מערך הדיור של אלווין בכותל צילום אלווין ישראל
הביקור של דיירי מערך הדיור של אלווין בכותל (צילום: אלווין ישראל)

מרגש: הביקור החלומי של דיירי 'אלווין ישראל' בכותל

דיירי מערך הדיור של אלווין בירושלים, אנשים עם מוגבלות פיסית וקוגניטיבית, ערכו בסוף השבוע ביקור באחד המקומות המרגשים ביותר -  הכותל המערבי

פורסם בתאריך: 14.7.22 09:33

ביקור מרגש במיוחד התקיים בסוף השבוע האחרון בכותל במערבי. דיירי מערך הדיור של אלווין בירושלים, אנשים עם מוגבלות פיסית וקוגניטיבית הגיעו לביקור באחד המקומות המרגשים ביותר –  הכותל המערבי.  את הביקור יזם הצוות המקצועי של מערך הדיור בשיתוף פעולה עם תנועת הנוער בני עקיבא ובנות השירות הלאומי המתנדבות בעמותת אלווין.

"בסוף השבוע אפשר היה לראות את ההתרגשות ברחבת הכותל המערבי כאשר למקום הגיעו על כסאות גלגלים דיירי מערך הדיור של עמותת אלווין ישראל בירושלים,  מלווים בעשרות צעירים, חברי תנועת הנוער בני עקיבא מהיישוב נוקדים, בנות שירות לאומי המתנדבות בעמותת אלווין ישראל ואנשי צוות", נמסר ל"כל העיר". "היוזמה לסיור החלה לאחר שמספר מקבלי שירות ממערך הדיור של עמותת אלווין בירושלים הביעו את רצונם לבקר בכותל – המקום הכי קדוש ומיוחד ליהודים. במהלך הסיור הגיעו המשתתפים לרחבת הכותל,  השתתפו בתפילה מיוחדת רוחנית ומכוננת,  רקדו ברחבה ואף קיבלו לידיהם ספר תורה אשר ריגש אותם עד מאוד".

מיכל,  בת 45,  עם מוגבלות קוגניטיבית ופיסית סיפרה בהתרגשות: "אני אוהבת את הכותל, הוא מרגש אותי והכי חשוב לעם היהודי, שמתי פתק עם משאלה, אבל זה סוד".

מרגלית פילר,  מנכ"לית אלווין ישראל: "באלווין ישראל רואים במגבלה "אתגר", שום דבר לא עוצר אותנו ואת מקבלי השירות שלנו, 5,200 במספר, להגשים את חלומותיהם ורצונותיהם. מיד כשעלה הרצון לבקר בכותל, נכנס הצוות המקצועי של מערך הדיור שלנו, בניהולו של עבד דקה, לתכנון הסיור. האתגרים בביקור שכזה לא פשוטים אבל אחרי 30 שנות פעילות, ואלפי סיורים בארץ, אנחנו יודעים להפוך את הקשיים והאתגרים להזדמנויות".

"הצוות של אלווין, יחד עם חניכי בני עקיבא ובנות השירות המתנדבות באלווין הרימו את הכפפה ותכננו את האירוע לפרטי פרטים. לביקור שכזה יש צורך בתכנון לוגיסטי ונגיש", מוסיפה פילר. "יש לנו נוער מדהים, נוער ערכי ומתנדב אשר מביא איתו המון קבלה, הכלה ושמחה. לאנשים עם מוגבלות, כמו לכל אדם, יש חלומות ורצונות ואנחנו פה כדי לסייע בידם להגשים אותם ולחיות חיים נורמטיביים, לצד המגבלה,  בכל תחומי החיים".

 

 


מחפשים דירת 4 חדרים בצפון העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר