תיאטרון ירושלים (צילום: ארנון בוסאני)
תיאטרון ירושלים (צילום: ארנון בוסאני)

תחת כיפת השמיים: חוגגים את החופש עם "פסטיבל סוף הקיץ: במה פוגשת מסך" בתיאטרון ירושלים

הפסטיבלים חזרו בכל הכח, וגם השנה תיאטרון ירושלים חוזר עם מפגשים מעוררי חושים בין מוסיקאים ואמני מסך ב"פסטיבל סוף הקיץ- במה פוגשת מסך" תחת כיפת השמיים. עודד פז והקסדות, נונו, התזמורת הסימפונית ירושלים ואנסמבל נתן A, הקוסם מארץ עוץ ועוד, יעלו החל מהערב, שלישי, ועד יום חמישי על הבמה בפסטיבל המופלא שחוזר בפעם ה-16 לסגור את חופשת הקיץ

פורסם בתאריך: 23.8.22 13:09

כמה כיף שהקיץ כאן. פסטיבל "סוף הקיץ- במה פוגשת מסך" המצליח חוזר בפעם ה-16 לסגור את העונה החמה בשלל מופעים מרעננים המציגים דו שיח בין הבמה למסך, הפקות מקור וחגיגה אמנותית ותרבותית מרהיבה באוויר הפתוח, תחת כיפת השמיים, כמיטב המסורת. תושבי ירושלים ומבקריה מוזמנים ליהנות החל מהערב, שלישי, ועד יום חמישי, 25.8, ממגוון יצירות בתחומי הבמה והמסך, בהשתתפות אמניות ואמנים ישראלים/ות מובילים/ות.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מדי יום יציע הפסטיבל שני מופעים תחת כיפת השמיים: מופע לקראת שקיעה למשפחות וילדות/ים ומופע ערב לקהל הבוגר, חובב התרבות והיצירות הייחודיות. את כל המופעים תלווה עבודות מסך של אמני/ות מסך מהשורה הראשונה.

את הפסטיבל יפתח עודד פז והקסדות, עם מופע שייקח את הקהל למסע אחורה בזמן עם מיטב הלהיטים מסדרת הטלוויזיה "הפיג'מות" ששודרה לפני כמעט שני עשורים, אבל ממשיכה לעשות היסטוריה. הסדרה חצתה כל מנהרת זמן הגיונית, סחפה אחריה דורות של ילדים ונוער שמאז כבר הפכו לחיילים, של סטודנטים ואפילו של הורים, יצרה שפה משלה וגדודים של מעריצים. אל עודד יצטרפו אורחים מיוחדים: אילן רוזנפלד, טלי אורן, יובל סגל, טל שגב ורביעיית צ'יל פיל (המופע בעמידה). בהמשך הפסטיבל יתקיים קונצרט חגיגי, מופע מקור מיוחד לפסטיבל עם שירי נתן אלתרמן בעיבודים מיוחדים לתזמורת פרי יצירתו של המעבד והמנצח אילן מוכיח. הקונצרט בהשתתפות תזמורת הסימפונית ירושלים ואנסמבל נתן A בהשתתפות הזמרות: ורד פיקר, קרני פוסטל, סלעית להב, אולה שור סלקטר, רז שמואלי, ענת מושקובסקי, גליה חי, רוני וגנר, אלכס משה ושני שביט. בערב האחרון, השם העולה של תעשיית הפופ בישראל – נונו, שפרצה לחיינו בסערה, בהופעה מקפיצה עם זמרת אורחת מגניבה, שנונה וסוחפת שתגרום לקהל להכיר מקרוב את החום של אוגוסט.


סוף הקיץ (צילום: נגה ארד איילון)

סוף הקיץ (צילום: נגה ארד איילון)


ומה עם הילדים? לא שכחנו גם אותם: הקלאסיקה 'הקוסם מארץ עוץ' מאת פרנק באום של תיאטרון השעה הישראלי, מופע משירי נתן אלתרמן לכל המשפחה – "בקיצור, ממש קונצרט" עם הסימפונט רעננה בשיתוף "מגש הקצב" ותיאטרון המדיטק עם 'אורח בא לדב'.

יפעת צחי קיראל, מנכ"לית תיאטרון ירושלים: "גם השנה נחגוג את סיום אוגוסט הבוער עם אירועי פסטיבל סוף הקיץ, שינעלו את החופש הגדול בשלושה ימים של מקסימום כיף במינימום אחוזי לחות. הפסטיבל הוא הזדמנות נהדרת לשלב תרבות איכותית בתפריט הבילויים המשפחתי ומציע הצגות מקוריות ומופעי חוץ באווירה פסטיבלית שמחה. להשלמת האווירה דאגנו גם שתוכלו להתפנק עם מבחר קליל של נשנושים כיפים והרי לכם מתכון מנצח לבילוי אולטימטיבי של ערב קיץ ירושלמי, תרבותי ומרענן".

הכניסה במחיר של 80 שקלים למופעי הערב ו-50 שקלים למופעי אחר הצהריים (הנחה מיוחדת למנויי התיאטרון). כרטיסים ומידע נוסף ניתן למצוא באתר תיאטרון ירושלים: Jerusalem-theatre.co.il


מחפשים דירת 4 חדרים בצפון העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר