המרכז הרפואי שערי צדק, הודיה קליין ובנה שנולד בראש השנה (צילומים: שערי צדק)
המרכז הרפואי שערי צדק, הודיה קליין ובנה שנולד בראש השנה (צילומים: שערי צדק)

בייבי בום לשנה החדשה: 100 תינוקות נולדו במהלך ראש השנה בשערי צדק

בשלושת ימי החג נולדו במרכז הרפואי שערי צדק 100 תינוקות - 51 בנות ו-49 בנים. התינוק הראשון לשנת תשפ"ג נולד לבני הזוג הודיה (בתמונה) ואשר קליין מקרית היובל

פורסם בתאריך: 28.9.22 08:35

במרכז הרפואי שערי צדק חגגו את השנה החדשה, תשפ"ג, עם לא פחות מ-100 לידות ותינוקות חדשים שהגיחו לאוויר העולם. 51 מהתינוקות שנולדו בימי החג היו בנות ו-49 הנותרים בנים.

את הבייבי בום לשנה החדשה פתחו בני הזוג הודיה ואשר קליין משכונת קרית היובל, שהודיה ילדה את התינוק הראשון לשנת תשפ"ג בשערי צדק. תינוקם של בני הזוג קליין נולד במשקל 3,800 קילו ממש לאחר כניסת החג, ביום ראשון בערב.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


זהו ילדם השני של בני הזוג קליין, שעלו לישראל לפני שבע שנים מצרפת, כאשר גם את לידת בנם הראשון הם בחרו לעבור בשערי צדק.

״בתחילה לא רציתי לפספס את החג, אבל אמי שהגיעה במיוחד לחג מצרפת היתה איתי בחדר לידה עם כניסת החג הצוות המקסים דאג שנערוך את סדר ראש השנה בחדר הלידה", מספרת הודיה קליין בהתרגשות. "זו היתה חווייה מיוחדת ומרוממת, גם עבור אמי שלא זכתה להיות בלידה הראשונה. הצוות בחדר הלידה היה מקסים וקשוב ובתוך שעה מסיום הסדר נולד בני השני, מתנה לראש השנה״.


הודיה קליין ובנה, התינוק הראשון שנולד בתשפ"ג בשערי צדק

הודיה קליין ובנה (צילום: שערי צדק)


פרופ' סורינה גריסרו, מנהלת אגף אם וילדו בשערי צדק, מוסיפה: "שנה חדשה היא התחלה חדשה ואין אושר גדול יותר מלהתחיל שנה חדשה עם תינוק חדש במשפחה. אנו שמחים בשמחת המשפחות וגאים בצוותים המסורים שלנו שבכל שעה ובכל חג נכונים להעניק את הטיפול הרפואי הטוב ביותר. שנה טובה לכל המשפחות".

המיילדות הראשיות רינד דביר ואפרת הרלינג אומרות: ״זהו אושר גדול לפתוח את השנה החדשה עם חיים חדשים ואושר למשפחות הרבות. אנו עושים בכל השנה את מרב המאמצים להעניק לכל יולדת את ההתייחסות המיוחדת לה היא זקוקה. אנו שמחים לקחת חלק במעמד מרגש זה כל השנה ומאחלים לכל המשפחות בריאות ונחת״.

 

 


מחפשים דירת 4 חדרים בדרום העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר