המחבל עודי כאמל תמימי, נועה לזר ז"ל (צילומים: דוברות המשטרה, דובר צה"ל)
המחבל עודי כאמל תמימי, נועה לזר ז"ל (צילומים: דוברות המשטרה, דובר צה"ל)

המחבל ממעלה אדומים ביצע גם את פיגוע הירי בשועפאט

11 ימים לאחר שביצע את פיגוע הירי הקטלני במחסום שועפאט, שבו נהרגה הלוחמת נועה לזר ז"ל, חוסל הערב, רביעי, המחבל עודי כאמל תמימי, לאחר שביצע פיגוע ירי נוסף - הפעם בכניסה למעלה אדומים - שבו הוא פצע קל מאבטח לפני שנורה ונהרג

פורסם בתאריך: 19.10.22 20:39

עדכון אחרון: 19.10.22 21:03

***עדכון 21:28***

עכשיו זה רשמי – עודי כאמל תמימי, המחבל שירה למוות בנועה לזר ז"ל במחסום שועפאט לפני כשבוע וחצי, חוסל הערב (רביעי, 19.10), זמן קצר לאחר שניסה לבצע פיגוע ירי בכניסה למעלה אדומים. תמימי ירה הגיע הערב בסמוך לעמדות הש.ג במעלה אדומים וירה לעבר המאבטחים שהיו במקום ופצע באורח קל אחד מהם. המאבטחים ירו בתגובה לעבר תמימי וחיסלו אותו.

***עדכון 21:04***

האם המחבל שביצע את פיגוע הירי בשועפאט במוצ"ש שעבר הוא המחבל שנורה וחוסל הערב (רביעי) במעלה אדומים? כוחות המשטרה שהוזעקו לזירת הפיגוע בכניסה למעלה אדומים בודקים בשעה זו את האפשרות כי מדובר על אותו מפגע – עודי כאמל תמימי (בן 22 משועפאט). על פי פרסומים שונים – בשעה זו נבדקות תביעות האצבע של המחבל ממעלה אדומים כדי לאשש את החשד.

כזכור, מוקדם יותר פורסם כי בכיכר הכניסה למעלה אדומים אירע הערב (רביעי, 19.10) פיגוע ירי, שבו נורה מאבטח על ידי מחבל. המאבטח נפצע באורח קל ופונה להמשך טיפול במרכז הרפואי שערי צדק. המחבל נוטרל.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


ממד"א נמסר: "בשעה 20:08 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על גבר שנפצע מירי בדרך הר הבית, סמוך לכיכר הכניסה למעלה אדומים. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים שערי צדק גבר בשנות ה-20 במצב קל, בהכרה מלאה, עם פציעה ביד. המחבל נוטרל ונפגע".

בזק"א ירושלים מעדכנים כי "מדובר במחבל שהגיע לש.ג וביצע ירי לעבר המאבטחים במקום. המאבטחים ירו לעברו ניטרלו והרגו אותו במקום. צוותי מד״א פינו מאבטח 1 במצב קל לבית החולים שערי צדק".

עקיבא שקולניק ואוהד נחום חובשים באיחוד הצלה סיפרו: "נמסר לנו בזירה כי המחבל ביצע ירי לעבר מאבטח שבאורח נס נפצע קלות בידו. הענקנו לו סיוע ראשוני בזירה ולאחר מכן הוא פונה למרכז הרפואי שערי צדק בירושלים במצב קל ובהכרה מלאה. מותו של המחבל נקבע בזירה".

 

תגובות:

ראש העיר מעלה אדומים בני כשריאל הגיע לזירת האירוע ומסר: "היה לנו נס ומזל גדול הערב. שני מאבטחים מנוסים ביותר שהיו במחסום הכניסה לעיר ניטרלו את המחבל מייד, באומץ ובתושייה רבה וללא פחד. ברגע שהמחבל החל בירי לעברם, המאבטחים זיהו אותו, ירו בו מייד וניטרלו אותו. מעלה אדומים לא תכנע לטרור. נמשיך לשמור על עצמנו ולא ניתן לטרור לשבש את שכרת חיינו. יחד, מלוכדים, נביס את הטרור".

ממפלגת הציונות הדתית נמסר בתגובה לפיגוע: "גנץ מגחך ומלגלג אבל פיגוע רודף פיגוע. ברוך ה׳ גם הפיגוע הערב במעלה אדומים הסתיים בנס באופן קל יחסית. גנץ מפקיר את בטחון ישראל".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר