הדלקת עץ האשוח בימק"א ירושלים (צילום: ימק"א ירושלים)
הדלקת עץ האשוח בימק"א (צילום ארכיון: ימק"א ירושלים)

קונצרטים, פסטיבל ילדים ועוד: אירועי חג המולד בימק"א יוצאים לדרך

ימק"א הבינלאומית ירושלים מציינת את חודש הכריסטמס בשלל אירועים: הארת עץ האשוח עם סנטה קלאוס, שוק כריסטמס מסורתי, קונצרט חג מולד, פסטיבל ילדים ועוד, שהפכו את המבנה הקולוניאלי למוקד משיכה לעשרות אלפי מבקרים מכל רחבי הארץ. הטקס ייערך היום, ראשון, בשעה 17:30

פורסם בתאריך: 27.11.22 10:23

היום, ראשון, בשעה 17:30, ייערך טקס הארת עץ חג המולד בימק"א. הטקס הוא האירוע הפותח של חודש הכריסמס בימק"א ובמהלכו ינגן ד"ר ג'יימס וולש על פעמוני המגדל ומקהלת אוניברסיטת בריגהם יאנג – המרכז הירושלמי ללימודי המזרח הקרוב, תבצע שירי החג המסורתיים. הטקס יסתיים בספירה לאחור ובהדלקת אורות חג המולד של עץ האשוח ושל מגדל ימק"א.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


עם השנים הטקס וחודש הכריסטמס הפכו ל"אירוע חובה" ומגיעים למקום אלפי אנשים להשתתף באירועים, או פשוט להצטלם על רקע עץ חג המולד. על פי המסורת, הטקס נערך מדי שנה ב-״First Advent Sunday״, היום הראשון של עונת הציפייה בנצרות (Advent), המתחילה ביום ראשון הרביעי שלפני חג המולד ונמשכת עד ערב החג עצמו. לפני הטקס הקהל יוכל ליהנות ממאכלים ומשקאות בניחוח החג ובצילומי סלפי עם סנטה-קלאוס. עץ הכריסטמס עצמו יוצב בחצר של ימק"א עד אמצע ינואר 2023. עלות כניסה 10 שקלים.

בין התאריכים 8-10.12 ייערך הכריסטמס מרקט של ימק"א בעלות של 10 שקלים לכניסה (חינם לילדים מתחת לגיל 6). כמקובל באירופה, השוק מתקיים באוהלים מחוממים בהם ימכרו בדוכנים שונים ערמונים חמים, יין חם, קוקטליי כריסטמס, יינות, גבינות ושוקולדים, מאפים מסורתיים, עוגיות כריסטמס, דברי מתיקה, מוצרי כריסטמס מקוריים עבודות יד של בעלי מלאכה ממזרח ירושלים, עצי אשוח קטנים, כובעי סנטה, פסלי איילים, נרות, סבונים משמן זית, ועוד. את האווירה ישלימו שחקנים בדמותו של סנטה קלאוס, שיסתובבו ברחבי הפסטיבל, לצלילי נגינת פעמוני המגדל, כאשר מכונת שלג תמטיר שלג על עץ האשוח.

בין התאריכים 20-24.12 ייערך במקום פסטיבל ילדים בין השעות 11:00-19:00. 10 שקלים כניסה (חינם לילדים מתחת לגיל 6).

את סוף אירועי החודש נציין בקונצרט המסורתי של ערב חג המולד (מוצ"ש, 24.12) באודיטוריום ההיסטורי והקדום של ימקא, בהשתתפות זמרים וזמרות, נגנים ותזמורות ומופע פעמוני מגדל ימקא עליהם ינגן פרופ' גבי שפלר. עלות כרטיס 95 שקלים.

לדברי היאא דנדיס, מנהלת האירועים בימק"א ירושלים הבינלאומית: "כל שנה טקס הארת עץ חג המולד מרגש אותנו כי הוא מסמן את תחילת חודש הכריסטמס. חודש בו אנחנו מנסים לשמח את העיר וכל תושביה: נוצרים, מוסלמים, ויהודים ובני כל הדתות כאחד. אני מזמינה את כולם להצטרף אלינו להארת העץ, לכריסטמס מרקט, לפסטיבל הילדים בחנוכה ולקונצרט חג המולד ולהזדהות עם "המסר הימקאי" החשוב, המאחד את האנשים המאמינים בחיים משותפים, סולידריות והפצת הטוב".


מחפשים דירת 4 חדרים בקרית היובל? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר