(צילום: באדיבות הדסה)
(צילום: באדיבות הדסה)

מתרגלים בשגרה, איתנים בחירום: תרגיל מלחמה ענק בהדסה עין כרם הסתיים בהצלחה

במסגרת התרגיל, שנערך בהובלה ובשיתוף פעולה של מחוז ירושלים ומחלקת הרפואה בפיקוד העורף, האגף לשעת חירום במשרד הבריאות והדסה, תירגלו כוחות הרפואה תרחישי אירועים דוגמת אירוע רב נפגעים בעת מלחמה רב זירתית. "בית החולים תפקד באופן מרשים 'תחת אש"

פורסם בתאריך: 20.12.22 21:36

תרגיל ייחודי ונרחב שנערך בהדסה עין כרם, במטרה לחדד את ההיערכות המבצעית והתפעולית של הצוותים בעת חירום, הוכתר בהצלחה. התרגיל נערך בהובלה ובשיתוף פעולה בין מחוז ירושלים ומחלקת הרפואה בפיקוד העורף, האגף לשעת חירום במשרד הבריאות והמרכז הרפואי הדסה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


"כוחות הרפואה וההצלה שהשתתפו תירגלו תרחישי אירועים דוגמת אירוע רב נפגעים בעת מלחמה רב זירתית, במהלכו דימו קליטה המונית של נפגעים, חבירה לארגוני החירום השונים, פגיעה במחלקת האשפוז, נפילת טילים בשטח בית החולים וכניסה בטוחה למרחבים המוגנים", מציינים גורמים המעורים בפרטי התרגיל.

עוד אומרים אותם הגורמים: "במהלך התרגול נבחנו המוכנות והיכולות של צוותי הדסה על ידי גורמי פיקוד העורף ומשרד הבריאות, אשר קבעו כי בית החולים תפקד באופן מרשים 'תחת אש' ועמד בכל המדדים בהם נבחן בהצלחה רבה".

במעמד הסיכום ציין מפקד מחוז ירושלים ומרכז בפיקוד העורף, אל"ם שלומי בן יאיר: "המאמץ המשותף של מערך בית חולים ופיקוד העורף נועד להכין את הצוות הרופאי וכוחות פיקוד העורף על מנת שבאירועי אמת התפקוד המשותף של הצוותים יהיה יעיל, מוצלח ויציל חיים. ניכר שבית החולים נרתם למשימה בצורה יוצאת מן הכלל. תודה לכם".

פרופ׳ יורם וייס, מנכ"ל המרכז הרפואי הדסה: "אני מודה לאנשי המקצוע במשרד הבריאות ובצה"ל על העבודה המסורה לאורך שנים רבות, בבניה משותפת של נהלים ובתרגול תמידי של בתי החולים שלנו. מדינת ישראל, והעיר ירושלים בפרט, צריכה להיות ערוכה לכל תרחיש של שעת חירום, כך שהתרגול משמעותי בהחלט. בתרגיל החשוב השתתפו צוותי הדסה מכל המקצועות והמחלקות והוכיחו כי בעבודה רצינית, תוך שמירה על נהלי עבודה מוקפדים ובעיקר בהמון מסירות, ניתן להיערך ולהביא למוכנות שיא של כל הצוותים ואני גאה בכל המשתתפים מהדסה אשר תרמו להצלחת התרגיל. אני מאחל לכולנו שלא נזדקק, אך טוב לדעת שיש על מי לסמוך".

 


מחפשים דירת 4 חדרים במרכז העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר