המרכז הרפואי שערי צדק (צילום: שערי צדק)
המרכז הרפואי שערי צדק (צילום: שערי צדק)

טרגדיה בבית וגן: בת שנתיים לא התעוררה משנתה. בשערי צדק נאלצו לקבוע את מותה

צוותי הצלה הוזעקו הבוקר אל שכונת בית וגן בשל דיווח על פעוטה שלא התעוררה משנתה. היא פונתה למרכז הרפואי שערי צדק תוך מאמצי החייאה, אך צוות המחלקה לרפואה דחופה בבית החולים נאלץ לקבוע את מותה

פורסם בתאריך: 4.1.23 10:23

פעוטה כבת שנתיים לא התעוררה משנתה – הרופאים בשערי צדק נאלצו לקבוע את מותה.

צוותי הצלה רבים הוזעקו הבוקר אל שכונת בית וגן, זאת בשל דיווח על פעוטה שלא התעוררה משנתה. הפראמדיקים והחובשים ביצעו בפעוטה פעולות החייאה ופינו אותה באופן בהול למרכז הרפואי שערי צדק, אולם בבית החולים קבעו הרופאים את מותה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


שמואל אדלר ונתנאל אייזנקוט מתנדבי ׳צוות הצלה׳ מספרים: "בהגיענו למקום מסרו לנו פעוטה כבת שנה וחצי כשהיא ללא דופק ונשימה. בסיוע חובשים ופארמדיקים נוספים של מד"א ביצענו בה פעולות החייאה מתקדמות, הכוללות עיסויי לב, הנשמות ומתן תרופות מצילות חיים, עד להגעת צוות אט"ן של מד"א שמפנה אותה כשמצבה אנוש ולא יציב, תוך כדי פעולות החייאה לחדר הלם בשערי צדק".

רועי שמואל חובש איחוד הצלה מסר: "בסיוע חובשים נוספים ביצענו פעולות החייאה על הפעוטה ונמסר לנו מבני המשפחה כי היא לא התעוררה משנתה. לאחר מכן היא פונתה לבית החולים שערי צדק תוך המשך פעולות החייאה במצב אנוש. צוותי חוסן היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה פעלו במקום עקב אופי האירוע".

מהמרכז הרפואי שערי צדק נמסר: "למרכז הרפואי שערי צדק הובאה הבוקר פעוטה כבת שנתיים תוך כדי החייאה ממושכת לאחר שלא התעוררה משנתה בביתה. צוותי המחלקה לרפואה דחופה (מלר"ד) ילדים המשיכו במאמצי ההחייאה אולם לצערנו נאלצו לקבוע את מותה. אנו משתתפים בצערה העמוק של המשפחה. צוות סוציאלי ותמיכתי ממשיך ללוות את המשפחה".

 

 


מחפשים דירה במרכז העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר