משטרת התנועה, פעילות משטרה בלילה
פעילות משטרת התנועה בירושלים (צילום: דוברות המשטרה)

שם פס על העולם: נהג במהירות מופרזת שבוע אחרי שרישיונו נפסל

שוטרי מערך התנועה בירושלים נדהמו - נהג חדש בן 18 נתפס נוהג במהירות מופרזת שבוע בלבד לאחר שהחל לרצות פסילת רישיון. הנהג נעצר לחקירה, רכבו נגרר על ידי המשטרה ורישיונו, טוב - זה כבר באמת לא כל כך משנה. עוד במהלך סוף השבוע - 9 פסילות רישיון, 7 כלי רכב הושבתו ו-120 דוחות נרשמו לנהגים

פורסם בתאריך: 8.1.23 21:51

שוטרי מערך התנועה של משטרת ירושלים נדהמו מעזות המצח של צעיר בן 18, אשר נתפס בסוף השבוע החולף כשהוא נוהג במהירות מופרזת ומבצע עבירת תעבורה חמורה. מבירור קצר שערכו השוטרים מיד לאחר תפיסת הצעיר התברר להם שהוא החל לרצות פסילת רישיון בגין עבירה דומה שבוע ימים בלבד קודם לכן.

הצעיר נלקח לחקירה בתחנת המשטרה, רכבו נגרר והושבת על ידי המשטרה ורישיונו, כן, נשלל שוב. לא שנראה שזה יעצור אותו, כן?


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


ממשטרת ירושלים נמסר כי "בעת פעילות אכיפה שערכו שוטרי מערך התנועה של מחוז ירושלים, נקלט רכב במהירות מופרזת ועל כן נעצר בעקבות כך. בבדיקת הנהג (18) נמצא כי מדובר ב"נהג חדש", שרק בתאריך 1.1.23 החל לרצות את עונש פסילת רישיון נהיגה למשך כ-60 ימים, עונש שהושת לגביו על ידי בימ"ש תעבורה ירושלים בגין עבירת תעבורה חמורה שביצע במהלך שנת 2022. כנגד הנהג החל הליך דין תעבורתי בעקבות מעשיו ורכבו נגרר על ידי המשטרה".

במשטרה מציינים כי תפיסת עבריין התנועה הזה התבצעה במהלך "פעילות אכיפה נחושה אותה ערכו במהלך סוף השבוע האחרון שוטרי מערך התנועה של מחוז ירושלים כנגד נהגים המבצעים עבירות תנועה, בה סה"כ נרשמו על ידי השוטרים 120 דו"חות תעבורה, ונפסלו רישיונותיהם של 9 נהגים וכמו כן, הושבתו 7 כלי רכב בגין עבירות תעבורה חמורות".

בין הדוחות שנרשמו – 17 בגין נהיגה במהירות מופרזת, 14 דוחות על שימוש בטלפון הנייד במהלך הנהיגה, 12 דוחות בגין אי ציות לרמזור. כמו כן, 9 נהגים נתפסו כשהם תחת השפעת אלכוהול או סמים. "כך למשל", מתארים במשטרה, "במהלך נסיעתו של שוטר יחידת השיטור העירוני, הבחין ברכב הסוטה מנתיב נסיעתו תוך שפגע ברכב חולף ואז ממשיך בנסיעה ועל כן נעצר על ידי השוטר. בבדיקה ברכב איתרו השוטרים חומר חשוד כסם ברשותו של הנהג (19) והוא הועבר לבדיקה בהתאם וכנגדו החל הליך דין תעבורתי.

"משטרת ישראל תמשיך בפעילות אכיפה בלתי מתפשרת כנגד עבירות תעבורה קלה כבחמורה וזאת במסגרת המאבק העיקש בקטל בדרכים, בדגש על אכיפת עבירות תעבורה חמורות המבוצעות על ידי נהגים המסכנים את ציבור משתמשי הדרך, עמיתיהם לנסיעה ואת הנהגים עצמם".

 

 


מחפשים דירת 3 חדרים בצפון העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר