אלעד עמדי (צילום: פרטי)
אלעד עמדי (צילום: פרטי)

אחרי החזרת אלעד עמדי מהשעיה – התגובה החריפה של הפועל ירושלים

בהפועל ירושלים לא אהבו את סיום ההשעיה של השדר, וגם לא את הסליחה שביקש בשידור: "הוא לא טרח אפילו להתנצל על השקרים שהפיץ". עוד הוסיפו במועדון כי "הפועל ירושלים תמשיך בהליכים המשפטיים האזרחיים והפליליים ותעשה כל שביכולתה כדי ששדר הרדיו ישא בתוצאות בגין מסע ההסתה שלו מול המועדון ואוהדיו". מוקדם יותר, כאמור, עמדי חזר והשעיה ואמר בפתיח תוכניתו: "אין ולא יהיה מקום לקריאה לאלימות"

פורסם בתאריך: 10.1.23 14:32

עדכון אחרון: 10.1.23 17:53

סערת אלעד עמדי ואוהדי הפועל ירושלים לא נרגעת. שעות ספורות אחרי שברדיו ירושלים החליטו להפסיק את השעייתו של השדר, שאף הספיק לעלות לאוויר עם תוכניתו הפופולארית 'עמדינה' – הנהלת הפועל ירושלים הוציאה הודעה חריפה כנגד עמדי וכנגד רדיו ירושלים.

"הפועל ירושלים רואה בחומרה רבה את החזרתו של השדר אלעד עמדי לשידורי רדיו ירושלים לאחר השעייה בת יומיים בלבד", נמסר בהודעת המועדון. "עמדי לא טרח אפילו להתנצל בפני הפועל ירושלים ואוהדיה על השקרים שהפיץ ועל העמדת בטחונם בסיכון. בעקבות הטיפול הרפה של התחנה, הפועל ירושלים תמשיך בהליכים המשפטיים האזרחיים והפליליים ותעשה כל שביכולתה כדי ששדר הרדיו ישא בתוצאות בגין מסע ההסתה שלו מול המועדון ואוהדיו".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


***

כזכור, מוקם יותר, אחרי יומיים של השעייה בלבד – חזר עמדי להגיש את תוכניתו הפופולארית 'עמדינה'. את התוכנית פתח עמדי במונולוג שבו הוא מצר על חלק מהדברים שנאמרו על ידו: "אחרי יומיים של סערה מימין ומשמאל, חזרתי היום בראש ובראשונה כדי להגיד לכם סליחה. רדיו ירושלים הוא הבית של כולם, וגם התוכנית הזו. אפשר לדבר מהלב, ולפעמים הלב סוער, אבל יש דבר אחד שלא יכול להיות חלק מהמשחק – אלימות.


מחפשים דירת 3 חדרים בצפון ירושלים? היכנסו ללוח הנדל"ן של "כל העיר"


"אני יודע שיש לא מעט אנשים שנפגעו מהדברים שנאמרו. יש לי הרבה כבוד למיקרופון ולתחנה שממנה אני משדר. אין ולא יהיה מקום לקריאה לאלימות, לא בתוכנית הזו ולא בכלל. ועכשיו אפשר להתחיל את התוכנית".


אוהדי הפועל ירושלים (צילום: ברני ארדוב - מחלקת המדיה של הפועל ירושלים)

אוהדי הפועל ירושלים (צילום: ברני ארדוב – מחלקת המדיה של הפועל ירושלים)


מרדיו ירושלים נמסר: הבוקר נערכה שיחת שימוע לאלעד עמדי, שבה הובהרה לו חומרת המצב וחומרת הדברים שאמר. אלעד הבין שטעה, ביקש להתנצל והבטיח שהדברים לא יחזרו. מבחינתנו בזה הסתיים הנושא".

ומה עם הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו?
"נוזמן ככל הנראה לשימוע ברשות השניה, ושם נביע את עמדתנו. ברור לכולם כי אמירות שכאלה לא יחזרו יותר".

 

כזכור, כפי שפורסם, ביום חמישי שעבר, יומיים לפני משחק הדרבי הירושלמי בין בית"ר להפועל, עמדי עלה לשידור בתוכנית שאותה הוא מגיש והתבטא בחריפות, על גבול האלימות, כנגד אוהדי הפועל ירושלים. בין השאר כינה עמדי את אוהדי הפועל ירושלים 'אנרכיסטים', קרא להעביר "תמונות של החלאות" ואף הגדיל לעשות ואמר "אני אוכיח לכולם למה יהיה שווה לי לשבת בבית סוהר על מישהו כמוכם. סגרנו? זה לא איום, זו הבטחה".

את הדברים הקשים אמר עמדי לאחר שהביאו לידיעתו כי ביציע של הפועל ירושלים ישנה מחלוקת סביב הנפת דגל ישראל. דברים אשר פורסמו בעבר לא אחת ב"כל העיר". יחד עם זאת, בתוכניתו עמדי האשים כי אוהדי הפועל ירושלים שרפו את דגל ישראל, קרעו אותו וביזו אותו – דברים אשר לא קרו מעולם.

כעת כאמור, אחרי יומיים של השעייה, החליטו ברדיו ירושלים להחזיר את עמדי ואת התוכנית שאותה הוא מגיש לאוויר.

תגיות:

תגובות

4 תגובות
  1. בוזו

    אחלה שדרן אומר כל מה שיש לו על קצה הלשון לטוב ולרע אבל הרוב טוב ושמעתי חלקית את השידור אוהדי הפועל שהתלוננו לא הבינו בדיוק ולא דיבר על הפועל ירושלים בכלל אחלה אלעד עמדי תמשיך ככה אחת התוכניות שאני אוהב להקשיב כבר המון שנים לפעמים
    אחלה אלעד בועז

  2. שוקו שוקו

    יאללה הפועל, תקרעו לו את הכיס בתביעת דיבה והסתה לאלימות. חתיכת אפס, יום אחד קורא לאלימות עם עוד 2300 אוהדים שיבואו איתו וואין לו בעיה לשבת על זה בכלא, ויום אח"כ אמר שלא קרא לאלימות. אם אתה קורא לאלימות לפחות תהיה גבר ותעמוד מאחורי זה. לא נורא, קיבל תביעה על 3,000,000 ש"ח, בדיוק לחיזוק של הפועל בחלון ינואר

  3. רק הפועל

    עצוב מאוד שהחזירו אותו אחרי היומיים של פארסה.אבל אלו פני המדינה שלנו.מתייצב אחרי הנהלת המועדון בכל החלטה.לא ששמעתי את התוכניות שלו לפני….רדיו ירושלים הבית של כולם?חחח הצחקת

  4. האהבה תנצח

    לאיש שווה לשבת בבית סוהר בשביל "מישהו כמוכם", והוא כמו שהוא אומר, לא רק מאיים, אלא מבטיח… אמר את זה בקולו מעל גלי האתר, אז רדיו ירושלים חושבים שכתובת כתובה באוויר היא לא כתובת כתובה על הקיר.
    צריך לדאוג שמי שנותן לאיש הזה מיקרופון ביד להפיץ שנאה ולעודד אלימות, יקח על כך אחריות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר