ניידת משטרה, משטרת ירושלים צילום דוברות המשטרה
ניידת משטרה, משטרת ירושלים צילום דוברות המשטרה

הלילה: שלושה חשודים וכלב שדדו עוברי אורח במרכז העיר

על פי החשד, החשודים ניגשו אל הקורבן ולאחר שהורו לו לשבת, תלשו מצווארו שרשרת ונטלו מרשותו את מכשיר הטלפון הנייד. כמו כן, נטלו מקורבן נוסף ששהה בסמוך את המעיל שלבש. שלושת החשודים, תושבי מ.פ שועפאט, העיר העתיקה ושכונות ואדי אל ג'וז בשנות ה-20 לחייהם, נעצרו והועברו לחקירה

פורסם בתאריך: 24.1.23 09:47

שלושה חשודים וכלב שדדו הלילה, שבין שני לשלישי, עוברי אורח במרכז העיר. תגובה מהירה של השוטרים וסיוע טכנולוגי, הביאו למעצרם של שלושת החשודים, תושבי מ.פ שועפאט, העיר העתיקה ושכונות ואדי אל ג'וז בשנות ה-20 לחייהם, שהועברו לחקירה בתחנת המשטרה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירת 5 חדרים בהר חומה? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


ממשטרת ירושלים נמסר כי "הלילה, התקבל דיווח במוקד המשטרה בירושלים על אירוע שוד במהלכו מספר חשודים שהסתובבו במרכז העיר כשכלב לצידם, ניגשו אל הקורבן ולאחר שהורו לו לשבת, תלשו מצווארו שרשרת ונטלו מרשותו את מכשיר הטלפון הנייד. כמו כן, נטלו מקורבן נוסף ששהה בסמוך את המעיל שלבש.

"שוטרי תחנת לב הבירה של מחוז ירושלים שהוזעקו למקום, החלו סריקות אחר החשודים במעשה תוך שתצפיתני מוקד השליטה במחוז ירושלים מבצעים פעולות מהירות לאיתורם של החשודים. כעבור זמן קצר הם זוהו מהלכים ברחוב שלומציון בירושלים".

עוד נמסר כי "שלושת החשודים, תושבי מ.פ שועפאט, העיר העתיקה ושכונות ואדי אל ג'וז בשנות ה-20 לחייהם, נעצרו על ידי השוטרים תוך שאחד החשודים מנסה להשתמש בכלב שעימם במטרה להרתיע את השוטרים לבצע את משימתם ולהשלים את פעולות המעצר.

 

 

"השלושה הועברו לחקירה בתחנת לב הבירה וברשותם של החשודים נתפס מכשיר הפלאפון שנשדד כאמור זמן קצר לפני כן. במהלך היום יובאו החשודים אל ביהמ"ש שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרם לטובת המשך פעולות החקירה הנדרשות".

במשטרה שבים ומדגישים כי "משטרת ישראל תמשיך לפעול תוך שימוש באמצעים וביכולות המסייעים לכוחות הפרוסים לאתר עבריינים ולהביא למעצרם המהיר במטרה להגביר את ביטחון הציבור ושמירה על רכושו בכל מקום ועת".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר