איטום בית המחבל עלקם חיירי (צילום: דוברות המשטרה)
איטום בית המחבל עלקם חיירי (צילום: דוברות המשטרה)

הלילה – נאטם בית המחבל מהפיגוע בנוה יעקב

כוחות גדולים של משטרת ירושלים, מג"ב וצה"ל פעלו במהלך הלילה בא-טור ואטמו, בהתאם להחלטת הממשלה, את בית המחבל עלקם חיירי, שרצח 7 בני אדם בליל שבת

פורסם בתאריך: 29.1.23 08:13

בהתאם להחלטת הממשלה מאמש (מוצ"ש, 28.1), הלילה, בין שבת לראשון, כוחות משטרה של מחוז ירושלים, לוחמי מג״ב וצה״ל, פעלו באזור א-טור שבמזרח ירושלים ואטמו את ביתו של המחבל עלקם חיירי, שביצע את הפיגוע הרצחני בנוה יעקב בערב שבת – פיגוע שבו נרצחו, כזכור, 7 בני אדם ואחרים נפצעו באורח בינוני-קשה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירת 3 חדרים במרכז העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


המחבל עצמו, כזכור, נורה ונהרג במהלך חילופי אש עם שוטרי מחוז ירושלים שביצעו אחריו מרדף. בליל שישי, לאחר הפיגוע, פעלה המשטרה באזור מגוריו ועצרה לחקירה 42 מתושבי א-טור – בהם בני משפחתו של המחבל.

במוצ"ש התכנס הקבינט המדיני-ביטחוני, שם הוחלט על איטום מיידי של בית המחבל עד לקבלת הסופית בעניין הריסת הבית. "בית המחבל נתפס עוד בליל הפיגוע ע״י כוחות משטרה ומג״ב שפינו את יושביו וביצעו מעצרים של קרוביו ובני משפחת המחבל"", מציינים במשטרה. "הלילה בוצע האיטום של כל פתחי הבית לאחר קבלת האישורים הנדרשים ובהוראת הדרג המדיני. הפעילות המבצעית הסתיימה לפנות בוקר ללא חריגים, ובית המחבל פונה ונאטם".

 

 

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר: "טוב שהצעתי לאטום התקבלה ובקרוב נאטום את הבית כולו ומהירות התגובה שלא הייתה בממשלה הקודמת חשובה. יחד עם זאת, נצטרך ליישם עוד מגוון צעדי תגובה כדי להבהיר לטרור שיש ממשלה חדשה בירושלים ושישראל יוצאת להתקפה ולא רק מתגוננת על נפשה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר