פעולות חילוץ הלכודים בתאונה הקטלנית במושבה הגרמנית (צילום: הערשי פרלמוטר - תיעוד מבצעי כבאות והצלה מחוז ירושלים)
פעולות חילוץ הלכודים בתאונה הקטלנית במושבה הגרמנית (צילום: הערשי פרלמוטר - תיעוד מבצעי כבאות והצלה מחוז ירושלים)

התאונה הקטלנית אמש במושבה הגרמנית: מהירות גבוהה ואיבוד שליטה

מחקירה ראשונית של התאונה הקטלנית ברחוב הילדסהיימר, שבה נהרגו 2 בני אדם - הולכת רגל ונוסע ברכב בשנות ה-70 - עולה כי נהגת הרכב איבדה שליטה והתנגשה בעוצמה במעקה הבטיחות. הרכב התהפך על צידו ופגע בהולכת הרגל, שנהרגה במקום

פורסם בתאריך: 2.2.23 08:55

משטרת ירושלים ממשיכה בחקירת התאונה הקטלנית שאירעה אמש, רביעי, ברחוב עזריאל הילדסהיימר במושבה הגרמנית – תאונה קשה שבה נהרגו שני בני אדם – הולכת רגל וגבר בשנות ה-70, שהיה הנוסע ברכב. נהגת הרכב, אישה בשנות ה-70 לחייה, נפצעה קשה ופונתה לטיפול בבית החולים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירת 5 חדרים בדרום העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


מחקירת המשטרה עולה כי נהגת הרכבת נסעה במהירות שלא היתה מותאמת ככל הנראה לכביש הצר ולמזג האוויר הגשום. בשלב מסוים, ואת הפרטים הללו ינסו החוקרים לברר, הנהגת איבדה שליטה ברכב והתנגשה בעוצמה במעקה הבטיחות. כתוצאה מההתנגשות, הרכב התהפך על צידו והחליק מרחק רב. כתוצאה מכך נמחצו יושבי הרכב, בעיקר הנוסע, שמותו נקבע בזירה. עוד מציינים במשטרה כי הולכת הרגל נפגעה מהרכב שהחליק ונהרגה במקום.

כידוע, כפי שפורסם, זירת התאונה היתה קשה מאוד ונוסעי הרכב נלכדו בו, וחולצו על ידי כוחות כבאות והצלה. רש"ף רפי מאיר, סגן מפקד משמרת האירוע בכבאות והצלה סיפר: "הגענו לזירה קשה של תאונה עם רכב שהתהפך על הצד ובתוכו שני לכודים. התחלנו בפעולות חילוץ מורכבות. הרכב היה הפוך על הצד וכולו מעוך, לכן לא היתה גישה ללכודים, החלטנו לחתוך את הגג באמצעות כלים הידראוליים ייעודים וכך הצלחנו לחלץ את הלכודים, מותו של לכוד אחד נקבע במקום, הלכודה השנייה פונתה במצב קשה לבית החולים".


פעולות חילוץ הלכודים בתאונה הקטלנית במושבה הגרמנית (צילום: הערשי פרלמוטר - תיעוד מבצעי כבאות והצלה מחוז ירושלים)

פעולות חילוץ הלכודים בתאונה הקטלנית במושבה הגרמנית (צילום: הערשי פרלמוטר – תיעוד מבצעי כבאות והצלה מחוז ירושלים)


פאראמדיק מד"א מורד אברהים וחובש בכיר במד"א משה חמד סיפרו: "היה גשם סוער והרחוב היה רטוב. אישה שכבה בצד הכביש כשהיא מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד, היא היתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה. במרחק של מספר מטרים ממנה נלכדו גבר ואישה בתוך רכב שהיה הפוך על צידו עם פגיעות פח קשות בכל צדדיו. תוך כדי פעולות החילוץ ביצענו בדיקות רפואיות, הגבר היה ללא סימני חיים ומותו נקבע בשטח והאישה היתה בהכרה וסבלה מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. לאחר פעולות החילוץ העברנו את הפצועה מהרכב לניידת לטיפול נמרץ ופינינו אותה לבית החולים כשמצבה קשה".

 

 

חנוך שפיגל ובן ציון קאזין חובשי איחוד הצלה מסרו: "מדובר בזירה קשה של תאונה עם מעורבות רכב שהתהפך והולכת רגל. למרבה הצער נקבע מותו של נהג הרכב ושל הולכת הרגל עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבלו. נוסעת ברכב חולצה ע"י צוותי כיבוי במצב קשה ולאחר מכן היא פונתה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים שערי צדק".

מהמשטרה נמסר: "שוטרי תחנת מוריה בפיקוד מפקד התחנה נצ״מ שלומי בכר, ק׳ את״ן מחוז ירושלים, רופא מחוז ירושלים ובוחני תאונות הדרכים של המשטרה, הגיעו למקום ופתחו בחקירת נסיבות התאונה. הציר נחסם לתנועה ע״י השוטרים, שפעלו בגשם השוטף יחד עם גורמי החירום וההצלה לחילוץ יושבי הרכב ולטיפול בזירת התאונה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר