פרופ' יניב שרר (צילום: דוברות הדסה)
פרופ' יניב שרר (צילום: דוברות הדסה)

"חיזוק משמעותי": פרופ' יניב שרר מונה למנהל הדסה עין כרם

פרופ' שרר, סגן מנהל המרכז הרפואי ברזילי לשעבר, מחליף את ד"ר ינון בודה. הוא מומחה ברפואה פנימית ומינהל רפואי. מנכ"ל הדסה: "הוא יצעיד את הדסה עין כרם לגבהים משמעותיים"

פורסם בתאריך: 21.3.23 21:01

מספר שבועות לאחר הודעת העזיבה המפתיעה של מנהל הדסה עין כרם ד"ר ינון בודה, במרכז הרפואי מצאו מחליף – פרופ' יניב שרר, ששימש עד לאחרונה כסגן מנהל המרכז הרפואי ברזילי באשקלון.

פרופ' שרר, מומחה ברפואה פנימית ומינהל רפואי, נשוי ואב ל-3. הוא סיים לימודי רפואה בהצטיינות בבית הספר לרפואה באוניברסיטת תל אביב וביצע התמחות ברפואה פנימית במרכז הרפואי שיבא. בהמשך, סיים לימודי מוסמך במנהל מערכות בריאות באוניברסיטת תל אביב.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה בדרום העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


בעברו שימש פרופ' שרר כרופא צבאי, כיהן כעוזר רפואי למנכ"לי משרד הבריאות, כסמנכ"ל המרכז הרפואי איכילוב תל אביב, כסגן מנהל המרכז הרפואי ברזילי, כיו"ר קרן המחקרים, וכמנהל המרכז הרפואי האוניברסיטאי ברזילי. כמו כן, הוא חיבר 150 מאמרים בתחום המחלות האוטואימוניות.

 

"אני שמח וגאה להצטרף למשפחת הדסה ומודה למנכ"ל המרכז הרפואי, לדירקטוריון ולעומדת בראשו, דליה איציק, על הבחירה והאמון", מסר פרופ' שרר. "המרכז הרפואי הדסה שהינו התגשמות של החזון הציוני ושל ראשית הרפואה המודרנית בארצנו, ניצב גם בימים אלו בפסגת הרפואה בישראל והינו אחד המרכזים הרפואיים המובילים בעולם. המצוינות בהדסה נבנתה לאורך שנים בזכות עובדיה המסורים מכל הסקטורים- ואני מודה על הזכות להוביל אותם, ומתכוון להשקיע בשימור ובטיפוח המשאב האנושי בהדסה".

לדבריו, "כמנהל בית החולים הדסה עין-כרם אוביל יחד עם חברי להנהלה, העובדים והפקולטה לרפואה, את בית החולים להמשך מצוינות רפואית ואקדמית לאומית ובינלאומית. במקביל, ברצוני לקדם ולהמשיך את תנופת הבינוי ובחדשנות, ואת מתן שרותי הרפואה הטובים ביותר לתושבי ירושלים והסביבה ולמטופלים מרחבי כלל המדינה שיזכו גם הם בשרותי הרפואה הטובים בישראל".

פרופ' יורם וייס, מנכ"ל המרכז הרפואי הדסה: "פרופ' שרר הוא שחקן חיזוק משמעותי למרכז הרפואי שלנו, בטוחני שיצעיד את הדסה עין כרם לגבהים משמעותיים. ניסיונו העשיר ויכולותיו הגבוהות בקידום פרויקטים רוחביים וניהול מערכות בריאות יהיו לנו ליתרון עצום. אנו מברכים אותו בהצלחה רבה בתפקידו החשוב. אני מודה לד"ר בודה על תרומתו הרבה להדסה ועל עשייתו המקצועית הנרחבת".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר