פעולות כיבוי בשריפה שפרצה בהרי ירושלים (צילום: דוברות כבאות והצלה מחוז ירושלים)
לוחמי אש בפעולה (צילום ארכיון: דוברות כבאות והצלה מחוז ירושלים)

ל"ג בעומר בירושלים: שריפות ביער ירושלים ובמיקומים נוספים בעיר

מאז שעות אחר הצהריים פועלים צוותים רבים של כבאות והצלה ירושלים בכיבוי שריפות, כאשר מדובר ככל הנראה על הצתות מכוונות. במקביל, פועלים צוותים ברחבי העיר למתן מענה מהיר ומידי בסביבות מדורות ל"ג בעומר

פורסם בתאריך: 8.5.23 18:01

מנצלים את ל"ג בעומר ומציתים אש ביער וברחבי העיר: לוחמי האש של מחוז ירושלים פועלים מאז שעות הצהריים במספר זירות, בעיקר ביער ירושלים אבל לא רק, שם פרצו שריפות. מבדיקה ראשונית של כוחות הכיבוי עולה כי "ככל הנראה מדובר בריבוי הצתות בתוך היער וברחבי העיר".

אחת הסברות, שעדין לא הוכחה, היא כי את האש הציתות נערים מהשכונות הסמוכות (הר נוף וגבעת שאול) וזאת לאחר שהכבאות והמשטרה אכפו את הצו האוסר הדלקת אש בשטחים פתוחים וסילקו מהשטח מדורות שהיו מוכנות להדלקה בשעות הערב.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה בגבעת שאול? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


"שמונה צוותי כיבוי והצלה מתחנות מרחב "האומה" פעלו בשריפות מרובות ביער ירושלים וברחבי העיר", נמסר מכבאות והצלה ירושלים. "לוחמי האש פעלו ופועלים בכדי למנוע את התפשטות האש לכלל היער, חורש, מבנים ותשתיות סמוכים".

יש לציין כי עד כה בכל המוקדים הושגה שליטה באש.

"במקביל לפעולות הכיבוי של ההצתות הנ"ל", אומרים בכבאות והצלה ירושלים, "נערכים כוחות גדולים של לוחמי האש מתחנות המחוז, לקראת מבצע ל"ג בעומר ברחבי המחוז. הצוותים פרוסים בכל אזורי הדלקת מדורות ל"ג בעומר, ואזורי סיכון פוטנציאליים נוספים, וכן ערוכים לתת מענה מהיר ומקצועי  לכל אירועי שריפה, חילוץ ועוד".

לסיכום, בכבאות והצלה מבקשים להזכיר: יש להישמע לצו נציב כבאות והצלה לישראל ואין להדליק מדורות במקומות ואזורים שלא הוכשרו לכך והותרו ע"י כב"ה והשלטון המקומי.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר