יוסי אבישר בבית החולים (צילום: פרטי)
יוסי אבישר בבית החולים (צילום: פרטי)

בן 83 הותקף בחניית ביתו בימין משה: "שברתי 8 צלעות. שברתי את היד"

יוסי אבישר הותקף לפני כשבועיים בחנייה הפרטית של בניין מגוריו. בשיחה עם "כל העיר" הוא מספר כי נהג רכב התגנב לחניה באופן לא חוקי, וכשנדרש לצאת מהחניה - הוא יצא מהאוטו ותקף אותו. "דחף אותי בכוח דחיפה מקצועית. עפתי 4 מטרים אחורה". המשטרה פתחה בחקירה

פורסם בתאריך: 2.7.23 14:44

אלימות מזעזעת כלפי קשיש בשכונת ימין משה בירושלים: יוסי אבישר, בן 83, הותקף לפני כעשרה ימים בחניית ביתו שבימין משה. כתוצאה מהתקיפה – אבישר שבר 8 צלעות ואף צריך לעבור ניתוח לאיחוי שבר בידו.

בשיחה עם "כל העיר" מספר אבישר: "אני מתגורר בימין משה, ולחלק מתושבי השכונה יש מגרש חניה פרטי עם מחסום, שלרק לדיירים יש שלט שפותח את המחסום. ביום האירוע, יום רביעי לפני כעשרה ימים, הגעתי הביתה וכשרציתי להיכנס לחניה ראיתי רכב בצבע שחור שחוסם את הכניסה לחניה. ביקשתי ממנו לזוז כדי שאכנס. כשנכנסתי במחסום אותו רכב התגנב אחרי והספיק להיכנס לחניה לפני שהמחסום ירד. פניתי לנהג ואמרתי לו שאסור לו להיכנס, שזו חניה פרטית. הוא אמר אין בעיה – אני רק מסתובב, אבל בפועל הוא תפס מקום חניה ואמר שאחד הדיירים הזמין אותו. ביקשתי ממנו שוב להוציא את הרכב מהחניה עד שיגיע אותו הדייר ויפתח לו את החניון, אבל הוא לא הקשיב".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירת 5 חדרים בקרית היובל? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


לדברי אבישר, הוא ניגש לרכב המדובר כדי לצלם את הנהג ואת מספר הרכב, אבל אז "הנהג התפרץ מולי וצעק שאני לא אצלם את הרכב שלו, תוך שהוא דחוף אותי בכוח דחיפה מקצועית כזו, ואני יודע לזהות דחיפה מקצועית כי למדתי 20 שנה טאי צ'י. אני בן אדם מבוגר וכתוצאה מהדחיפה עפתי 4 מטרים אחורה, נפלתי על הגב, הראש שלי נחבל, היד שלי נשברה ובבית החולים גילו ששברתי 8 צלעות. שכבתי על הרצפה וצעקתי אמבולנס, משטרה, אמבולנס משטרה. אני לא זוכר אם אותו אדם ניגש אלי לבדוק איך אני מרגיש. לבסוף עובר אורח ששמע אותי צועק הזמין אמבולנס ופינו אותי לשערי צדק".

בשערי צדק אבישר נבדק ושם גם אובחנו הפציעות החמורות שספג כתוצאה מהאירוע. "מאחר שסיפרתי לרופאים כי הותקפתי, הגיעה שוטרת שעובדת בבית החולים ושאלה אם היתה במקום משטרה? כשאמרתי שלא, היא אמרה שהיא פותחת מספר אירוע ואמרה לי שאני צריך להגיש תלונה מקוונת".

 

 

יומיים לאחר מכן, ביום שישי, 23.6, הגיש אבישר את התלונה המקוונת בסיוע של בנו. לתלונה הוא צירף את הרכב ואת הנהג, כפי שהוא הצליח לצלם אותם בזמן האירוע.

לטענתו, יממה לאחר התלונה פנה אל בנו שוטר ושאל אם יש מצלמות בחניה. הבן שלי הסביר שזו חניה פרטית ולא ציבורית, ושאולי יש מצלמה של העירייה בסמוך. מאז לא שמעתי כלום מהמשטרה".

"אני סובל מכאבים", מוסיף אבישר בכאב, "וביום רביעי הקרוב אני צריך לעבור ניתוח לאיחוי השבר בכף היד".

ממשטרת ישראל נמסר: "אנו רואים בחומרה אלימות מכל סוג שהיא, ובהתאם מיד עם קבלת התלונה אודות המקרה, נפתחה חקירה במשטרה.
מטבע הדברים איננו מפרטים אודות חקירות מתנהלות, אולם נציין כי במסגרת החקירה בוצעו ועוד יבוצעו, מגוון פעולות חקירה בכדי לאתר ולעצור את החשוד במעשה. נמשיך לחקור את המקרה ביסודיות ובמקצועיות, הכל במטרה להגיע לחקר האמת ולמצות את הדין עם החשוד".

עו"ד עמית פורת, שמייצג את הנהג שלכאורה פגע באבישר: "מרשי מכחיש כל קשר לאירוע שלכאורה התרחש ומאחל החלמה מהירה למר אבישר".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר