התחמושת והסמים שנמצאו (צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

קריאת המצוקה למוקד 100 חשפה תחמושת ואמצעי לחימה בבית

קריאת מצוקה שהתקבלה במוקד 100 של המשטרה, אודות נערה ששלחה לחברתה הודעה ובה היא מאיימת לפגוע בעצמה, חשפה אמצעי לחימה בבית בדרום העיר שלפי החשד שייכים לאחיה, בן 20. הנערה נמצאה ואין חשש לחייה

פורסם בתאריך: 3.8.17 13:21

קריאת המצוקה למוקד 100 הובילה לתפיסת שתילי 'קנאביס', כ-200 גרם סמים, מאות כדורי M-16 , תחמושת מסוגים שונים ואמצעי לחימה רבים, שנתפסו בבית משפחתו של צעיר כבן 20.

במשטרה מספרים כי אתמול, רביעי, התקבל דיווח במשטרה אודות נערה ששלחה לחברתה הודעה ובה מאיימת לפגוע בעצמה. השוטרים שקיבלו את הדיווח, תוך זמן קצר הגיעו לביתה של הנערה ששהתה אותה העת יחד עם בני משפחתה, בהם אחיה הגדול כבן 20. בזמן שווידאו השוטרים כי אין חשש לחייה של הנערה וכי היא נמצאת בחיק משפחתה, הבחינו במרפסת בשתילי 'קנאביס'. מבירור שנעשה עלה כי השתילים שייכים לאח כבן 20.

 

אמצעי הלחימה והסמים שנתפסו (צילום: דוברות המשטרה)

השוטרים ניגשו יחד עם האח לחדרו, שם ביצעו סריקה במהלכה נתפסו סמים נוספים מסוג 'קנאביס' בשקיות ובצנצנות שהוחבאו במקומות שונים. בנוסף, נתפסו אמצעי לחימה רבים, בהם מאות כדורי תחמושת מסוגים שונים של M-16, כדורי אקדח, רימון 40 מ"מ, מחסניות רובה ושרשורים של מקלע. החשוד הובא לחקירה במרחב מוריה בחשד ל'החזקת סמים שלא לשימוש עצמי', 'החזקת נשק\תחמושת\חומרי חבלה', 'גידול\יבוא והכנת סמים מסוכנים' ו'ייצוא\ייבוא\ מסחר והספקת סמים מסוכנים'. במהלכה נקשר למיוחס לו. היום, חמישי, הוא יובא להארכת מעצרו בפני בית המשפט.

 

אמצעי הלחימה והסמים שנתפסו (צילום: דוברות המשטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)

 

במשטרה מדגישים כי הרקע להחזקת אמצעי הלחימה בידי הצעיר עדיין בחקירה. מהמשטרה נמסר: "השוטרים שהגיעו לאירוע הצלת חיי אדם, היו ערניים למתרחש ובמקצועיות רבה הבחינו כי לפי החשד החשד מתבצעת בדירה פעילות פלילית על ידי אחד מבני המשפחה, שכאמור הביאה לחשיפת הסמים המסוכנים ולאיתור אמצעי הלחימה הרבים. שוטרי משטרת ישראל פועלים כבשגרה ומדי יום להצלת חיי אדם, אך יחד עם זאת מתורגלים לאיתור עבירות פליליות שונות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר