שוק מחנה יהודה (צילום: אדם אקרמן)
שוק מחנה יהודה (צילום: אדם אקרמן)

בשורה לסוחרי וחלק ממבקרי השוק מחנה יהודה: שעת חנייה ראשונה חינם בחניון ׳מנרב׳

במסגרת ההסדר כל סוחר יהיה רשאי לרכוש מידי שבוע עד 50 שוברים בעלות של 5 שקלים לשובר, ואת השוברים יוכל הסוחר לחלק לעובדיו ולקוחותיו. לטובת המהלך יוקצו 1,000 מקומות חנייה בשבוע. כל הפרטים

פורסם בתאריך: 2.8.23 09:59

בזכות שיתוף פעולה בין קבוצת JTLV, האגף לקידום עסקים בעיריית ירושלים וועד סוחרי שוק מחנה יהודה, קודם מהלך שיתרום רבות הן לסוחרי השוק והן למבלים בו – שעת חנייה חינם שתמומן על ידי היזם קבוצת JTLV ובסבסוד חלקי של סוחרי השוק.

"במסגרת ההסדר כל סוחר יהיה רשאי לרכוש מידי שבוע עד 50 שוברים בעלות של 5 שקלים לשובר, ואת השוברים יוכל הסוחר לחלק לעובדיו ולקוחותיו", נמסר. "לטובת המהלך יוקצו 1,000 מקומות חנייה בשבוע עד לסוף חודש דצמבר 2023. הרכישה תתבצע במשרדי מנרב הפועלים בבניין כי״ח, קומת קרקע בסיוע האגף לקידום עסקים".

יו״ר ועד סוחרי שוק מחנה יהודה, טלי פרידמן: "מודה לקבוצת JTLV ולאגף לקידום עסקים בעיריית ירושלים, יחד, בשיתוף פעולה מוצלח, הבאנו בשורה אמיתית למצוקה אמיתית – חנייה. אני סמוכה ובטוחה כי סוחרי ובאי השוק ישתמשו בחניון, ינצלו את מקומות החנייה הרבים שהוקצו עבורם וימשיכו ליהנות מההיצע המדהים של השוק הטוב בעולם – מחנה יהודה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ירושלמי מלידה

    אתם הורגים את השוק עם כל הנדל״ן! אני מכיר סוחרים בשוק כבר הרבה מאד שנים. לאט לאט הם מתייאשים — ירידה משמעותית בקונים.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר