יהודה בן יוסף (צילום: ליאור יאדו)
יהודה בן יוסף (צילום: ליאור יאדו)

יהודה בן יוסף הכריז: מתמודד לכהונה נוספת במועצת העירייה

בחירת 2023: בן יוסף, מחזיק תיק קידום עסקים והשירות הווטרינרי, יעמוד בראש רשימת 'ירושלים תצליח'. "אפעל כדי לצבור כוח שיאפשר לי יכולת להשפיע באמת על הנעשה", הוא אומר

פורסם בתאריך: 24.8.23 09:39

הבחירות המקומיות בירושלים (ובכלל) הולכות ומתקרבות – ובעוד שמתמודדים על תפקיד ראש העיר אין (מלבד כמובן ראש העיר המכהן משה ליאון), נדמה שיש אינפלציה של אנשים שמתמודדים על מקום במועצת העירייה.

חבר מועצת העיר יהודה בן יוסף, מחזיק תיק קידום עסקים והשירות הווטרנרי, הכריז על התמודדותו לקדנציה נוספת במועצה. בן יוסף יעמוד בראש רשימת 'ירושלים תצליח' – הרשימה שהקים לפני כ-20 שנים ראש העיר לשעבר ניר ברקת, ואשר בראשה עמד בבחירות 2018 זאב אלקין.

בבחירות שעברו דורג בן יוסף במקום ה-3 ברשימה – אחרי אלקין ואחרי פלר חסן נחום (שכיהנה בקדנציה האחרונה כממלאת מקום ראש העיר). כעת, כאמור, בן יוסף יעמוד בראש הרשימה, ובקרוב הוא יחשוף את שמות האנשים שיוצבו בה.

 

 

בן יוסף הוא דור שישי בירושלים. הוא נולד וגדל במרכז העיר ומתגורר בשכונת ארמון הנציב, שבה כיהן כיו״ר המינהל הקהילתי במשך 20 שנה. בן יוסף הקים וניהל את בית הספר 'בית הצייר', וכיהן כיו"ר ועד המנהלים של בתי הספר בעיר. כיום הוא מפקח ומדריך מחוזי ומומחה להתמודדות עם הפרעות התנהגות אצל ילדים ובני נוער. בכובע אחר שלו מכהן בן יוסף כנשיא העדה הכורדית בישראל.

"אני רץ הפעם בסיעה עצמאית, שחבריה המעולים יחשפו בקרוב, כי אני מאמין בכוחי לאחד אוכלוסיות שונות ומגוונות בעיר", אמר בן יוסף לאחר הכרזת ההתמודדות. "אני ירושלמי, כאן הקמתי את משפחתי וכאן בחרתי לגדל את ילדי וירושלמי זה אופי. אנשים מופלאים שמגיע להם מקום שגאווה לחיות בו. אני מאמין בכוחי להמשיך בעשיה שלי ביתר שאת .ואפעל כדי לצבור כוח שיאפשר לי יכולת להשפיע באמת על הנעשה".

 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר