שאול פלטמן ז"ל, זירת תאונת העבודה בנוה אילן (צילומים: רץ ברשת, מפורסם לפי סעיף 27א, דוברות איחוד הצלה)
שאול פלטמן ז"ל, זירת תאונת העבודה בנוה אילן (צילומים: רץ ברשת, מפורסם לפי סעיף 27א, דוברות איחוד הצלה)

הטרגדיה הלילה באולמי קדמא: ההרוג בתאונת העבודה – שלום פלטמן מגבעת שאול

שלום פלטמן ז"ל התחשמל הלילה, בין רביעי לחמישי, כשעבד בתיקון תקלת מיזוג בתיקרה של אולמי קדמא בנוה אילן. בן 39 בלבד במותו

פורסם בתאריך: 24.8.23 10:40

שלום פלטמן ז"ל, בן 39 מגבעת שאול, הוא ההרוג בתאונת העבודה הקשה שהתרחשה הלילה (בין רביעי לחמישי) באולי האירועים קדמא בנוה אילן. פלטמן, טכנאי מזגנים, הוזעק לטפל בתקלת מיזוג ובמהלך עבודותו בתיקרה של אולם האירועים הוא התחשמל ונפצע אנושות. צוותי ההצלה שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותו.

ממשטרת ירושלים נמסר: "מחקירה ראשונית שערכו שוטרי מחוז ירושלים שהוזעקו למקום עלה כי אמש בשעות הערב הוזמן העובד, טכנאי מזגנים, אל אולם האירועים בשל תקלה. לקראת חצות, התעורר חשדם של עובדי המקום לאחר שלא הבחינו בעזיבתו על אף שציוד העבודה נותר שם והחלו סריקות אחריו עד שאותר שרוע על הרצפה לאחר שעל פי החשד התחשמל. גורמי רפואה שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותו. דיווח על המקרה הועבר לגורמי חקירה במשרד העבודה וחקירת נסיבות המקרה נמשכת".

 

 

בצלאל קרלינסקי ואליעזר מקלב חובשי איחוד הצלה מסרו: "מדובר בגבר שהתחשמל תוך כדי עבודת תיקון בגובה באולם אירועים. צוותי כיבוי פעלו בזירה לחילוץ גופתו. למרבה הצער נקבע מותו בזירה עקב אופי האירוע".

פאראמדיק מד"א איתי גיז, סיפר: "ראינו גבר כבן 40 שוכב מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק עם סימני התחשמלות, הוא הורד מתקרת החדר בו עבד כשהוא מחוסר הכרה לאחר שהתחשמל כשעבד בגובה התקרה, ביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכת ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותו".

מתנדבי צוות הצלה יוני גולדבלט ואלי ארנטרוי מוספים: "כשהגענו למקום הכווינו אותנו לעבר אולם אירועים שם ראינו גבר כבן 39 שהורד מהתקרה כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה לאחר שהתחשמל במהלך העבודה בגובה על תקרה, בסיוע חובשים ופארמדיקים נוספים של מד"א, ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות הכולל עיסוי לב והנשמות ומתן תרופות מצילות חיים, אך לצערינו הפארמדיקים של מד"א נאלצו לקבוע את מותו במקום".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר