הרכבת הקלה (צילום: באדיבות כפיר הרכבת הקלה)
הרכבת הקלה (צילום: באדיבות כפיר הרכבת הקלה)

"דחף את ידו בין רגליה וצבט בחזקה את איבר מינה": ההטרדות המזעזעות ברכבת הקלה

כתב אישום הוגש נגד רמזי גיוסי, תושב ירושלים, אשר הטריד מינית נוסעות ברכבת הקלה. מכתב האישום עולה כי באחד המקרים הוא הכניס את ידו מתחת לחציאתה של נוסעת, ובמקרה אחר ליטף את ישבנה של נוסעת ולאחר שהתרחקה - "שלף את איבר מינו ונגע באיבר הזקור למול עינייה"

פורסם בתאריך: 2.10.23 10:58

רמזי גיוסי, בן 29 מעיסאוויה, נאשם בהטרדה מינית של נוסעות ברכבת הקלה. מכתב האישום שהוגש נגד גיוסי בבית משפט השלום בעיר עולה כי בחודשיים האחרונים הוא ביצע מעשים מגונים בשתי נוסעות ובנוסף אף תקף שוטר.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד אליה אביחי מפרקליטות מחוז ירושלים, בעת שאחת המתלוננות נסעה יחד עם בנותיה ברכבת הקלה בירושלים, הנאשם חלף על פניהן, "דחף את ידו בין רגליה, הכניס את ידו לחציאתה פנימה לעבר איבר מינה וצבט בחזקה את איבר מינה למספר שניות". המקרה אירע בתחילת חודש אוגוסט, ובשל אירוע זה הוא נעשם בתקיפה ובמעשה מגונה לשם גירוי, סיפוק או ביזוי מיניים.

המקרה השני אירע כחודש וחצי לאחר מכן, באמצע ספטמבר, בתחנת הרכבת הקלה בקרית משה. מכתב האישום עולה כי גיוסי נגע בישבנה של המתלוננת למשך מספר שניות ללא הסכמתה. המתלוננת התרחקה מגיוסי, והוא בתגובה, כך על פי כתב האישום, "שלף את איבר מינו ונגע באיבר הזקור למול עינייה".

 

 

גיוסי לא הסתפק באירוע הזה, על פי כתב האישום, הוא עקב אחרי המתלוננת שביקשה לעלות לרכבת הקלה ונגע פעם נוספת בישבנה. הוא הפסיק רק לאחר שהמתלוננת צרחה לעזרה. בכתב האישום מתואר כי המתלוננת ביחד עם אדם נוסף, החלה לרדוף אחר הנאשם שנמלט. זמן קצר לאחר מכן הוא אותר על ידי מאבטחי הרכבת ועוכב על ידם. למקום הגיע שוטר שהודיע לנאשם כי הוא מעוכב ובכוונתו לקחת אותו לתחנת המשטרה. בתגובה לכך, קילל הנאשם את השוטר והיכה אותו בבטנו. השוטר ומאבטחי הרכבת השתלטו על הנאשם, אזקו אותו והובילו אותו לניידת להמשך מעצר.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של תקיפה סתם, מעשה מגונה באדם, מעשה מגונה בפומבי ותקיפת שוטר.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מאורי

    נו ומה קרה השופטים המושחתים ישחררו את החזיר בן חזיר הזה לכן יש להם אומץ פעם היו רואים שוטר חייל היו משתינים מהפחד בתי המשפט אשמים בכל מה שקורה היום

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר