ניצב דורון תורג'מן (למעלה משמאל עם כיוון השעון), פריסת כוחות המשטרה מאתמול בעיר העתיקה, הסתה ברשתות החברתיות (צילומים: דוברות המשטרה)
ניצב דורון תורג'מן (למעלה משמאל עם כיוון השעון), פריסת כוחות המשטרה מאתמול בעיר העתיקה, הסתה ברשתות החברתיות (צילומים: דוברות המשטרה)

"מי שיסכן שוטרים או אזרחים – מסכן את חייו" – המסר של המשטרה לקראת תפילות יום השישי בהר הבית

כ-2,500 שוטרים ולוחמי מג"ב יפעלו היום ברחבי ירושלים, בדגש על העיר העתיקה ותפילות יום השישי. "כל מי שינסה אותנו יטופל בנחישות ובאפס סובלנות", מדגישים במשטרה. מפקד המחוז ניצב תורג'מן: "ערוכים אל מול האיומים"

פורסם בתאריך: 13.10.23 09:23

"כל מי שינסה אותנו – יטופל בנחישות ובאפס סובלנות", כך אומרים הבוקר, שישי, 13.10.2023, במשטרת ירושלים לקראת תפילות יום השישי בהר הבית. על רקע המלחמה בעזה, ההסתה והאיומים ברשתות החברתיות על 'יום זעם', וגם לאור חששות גדולים שעולים בקרב רבים – במשטרה מנסים להרגיע את השטח.

מאז תחילת הלחימה בדרום בשבת האחרונה, כוחות רבים של משטרת ירושלים פרוסים ברחובות העיר, במחסומים השונים בעוטף העיר ובשכונות. המטרה – הגברת הביטחון האישי של התושבים, שנדמה שירד אל מתחת לפני הקרקע בעקבות המתקפה הרצחנית של החמאס.

לקראת התפילות היום, שישי, בהר הבית – הפריסה המשטרתית תתוגבר בכוחות גלויים וסמויים בכל רחבי ירושלים, בדגש על העיר העתיקה והדרך המובילה אל הר הבית.

ל"כל העיר" נודע כל למעלה מ-2,500 שוטרים ולוחמי מג"ב יפעלו לאורך היום, בעיקר במשימות של ביטחון שוטף ושמירת הסדר בעיר. "היערכות מוגברת תהיה גם בעיר העתיקה ובסביבתה, בכפרי מזרח ירושלים, עוטף ירושלים ובצירים שבין מזרח למערב העיר, וכן במרכז העיר", מציינים במשטרה.

 

 

במקביל, על רקע ריבוי הפרסומים בשבוע האחרון, ובמיוחד זה שפורסם אתמול, חמישי (לראשונה על ידי עמית סגל), על הפיצרייה בחווארה שמפרסמת את עצמה תוך לגלוג לחטופה הישראלית הקשישה – במשטרה מדגישים כי תימשך הפעילות היזומה לניטור וטיפול בכל הסתה לטרור וגילויי שמחה והזדהות עם מחבלים וטרור.

"המסר שלנו ברור וחד משמעי", מסכמים במשטרה את ההיערכות לתפילות היום, "כל מי שיסכן שוטרים או אזרחים – מסכן את חייו".

אתמול, כפי שפורסם ב"כל העיר", בוצע פיגוע ירי בפתח תחנת 'שלם' של המשטרה באזור העיר העתיקה. כתוצאה מהפיגוע נפגעו שני שוטרים (אחד באורח קשה והשני קל מאוד). המחבל חוסל בתוך שניות על ידי הכוחות שהיו באזור ביחד עם שוטרי התחנה.

בהצהרה לתקשורת שנתן מפקד המחוז ניצב דורון תורג'מן לאחר הפיגוע, הוא התייחס גם לתפילות יום השישי וציין: "אנחנו ערוכים אל מול האיומים באופן שיאפשר את חופש הפולחן לצד ביטחון המשתמשים בדרך וכלל תושבי ירושלים".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. דייייייי כבר עם האיומים!

    תתחילו עם המעשים
    כדור בראש לכל מתפרע או שפשוט תבטלו את התפילות ההזויות והמופרעות שלהם!! שיתפללו בבית.
    צריך לסגור את כל המסגדים, זה מקור לאלימות והסתה. מי שרוצה להתפלל שיתפלל בבית.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר