אושר ומיכאל וקנין ז"ל (צילום: פייסבוק)
אושר ומיכאל וקנין ז"ל (צילום: פייסבוק)

הם רק רצו לרקוד – אושר ומיכאל ז"ל נרצחו במסיבה שאותה הם ארגנו. "תמיד עם חיוך על הפנים"

שלושה ימים אחרי שאחיו התאום אושר ז"ל הובא לקבורות, מיכאל ז"ל הובא היום, שישי, למנוחת עולמים. התאומים החייכניים היו בין מפיקי המסיבה בדרום, שם נרצחו על ידי טרוריסטים בני עוולה. "הם לעולם לא נפרדו", סיפר מכר של השניים, "כשאמרו שאושר נרצח, היה ברור שזה גם הגורל של מיכאל"

פורסם בתאריך: 13.10.23 15:36

תמיד ביחד, תמיד עם חיוך על הפנים, תמיד צוחקים, נהנים ומאושרים. "לבבות שלא פוגשים הרבה על כדור הארץ", כך לדברי חבריהם של אושר ומיכאל וקנין, התאומים מקרית היובל, שנרצחו בשבת האחרונה על ידי טרוריסטים בני עוולה במסיבה בסמוך לקיבוץ רעים, שהם היו בין מארגניה ומפיקייה.

אושר ז"ל, כידוע, אותר ראשון מבין השניים. הוא הובא למנוחת עולמים ביום שלישי האחרון – שלושה ימים לאחר מסיבת הקטל. אז עוד היתה תקווה קלושה שאולי-אולי מיכאל יימצא בחיים, אבל זו לא היתה תקווה ריאלית – כך לפחות מעידים חבריהם של התאומים החייכניים. "הם תמיד היו אחד בשביל השני, בכל דבר", כתב חברם ארז, ורמז לכך שהם היו בלתי נפרדים. "תמיד חיוך על הפנים, ה' יקום דמכם למפלצות שרצחו אתכם וכל השושלת שלהם שלא ישאר מהם זכר על כדור הארץ".


אושר ומיכאל וקנין (צילום: רץ ברשת, מפורסם לפי סעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים)

אושר ומיכאל וקנין (צילום: רץ ברשת, מפורסם לפי סעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים)


מכר אחר של התאומים וקנין ז"ל מציין כי "הם לעולם לא נפרדו. זאת אומרת, אי אפשר היה למצוא אותם לבד. תמיד ביחד. לכן, כשאמרו שאושר נרצח, היה ברור שזה גם הגורל של מיכאל. איכשהו אני בטוח שהם הגנו אחד על השני, היו שם ביחד ברגעים האחרונים. זה ברור לי לגמרי ואין לי בכך ספק".

אושר ומיכאל וקנין ז"ל נולדו וגדלו בשכונת קרית היובל. לדברי חבריהם, הם אהבו את החיים. אהבו לצחוק וליהנות. המסיבה בדרום לא היתה הראשונה שהם לקחו חלק בארגונה. תמיד רצו לעשות טוב.

 

 

 

חברם של התאומים, שלומי, כתב בכאב גדול: "ביום שלישי קברנו את אושר. היום הודיעו על מיכאל. התאומים הירושלמים עם הלב הכי ענק. לא להאמין שאמרתי לכם שלום 10 דקות לפני כל הטירוף".

עדויות שונות של בליינים שהצליחו להיחלץ ממסיבת הקטל מדברות על כך שאושר הגן בגופו על אנשים במסיבה. כך עשה גם מיכאל. כאמור – לא נפרדים לעולם. בחייהם, ובמותם. יהי זכרם ברוך.

"זה פשוט בלתי נתפס שאמא שלהם תיאלץ לעבור זאת שוב", ציינה חברה של התאומים וקנין, וסיכמה בפשטות את הכאב הגדול והבלתי נתפס.
מיכאל ז"ל הובא, היום, שישי למנוחת עולמים. עם צאת השבת תמשיך המשפחה את השבעה של אושר ז"ל ושל מיכאל ז"ל – התאומים הבלתי נפרדים לבית משפחת וקנין. המשפחה יושבת שבעה בבית הכנסת אבן העזר, ברחוב דרך כרמית 26 (ימינה במעגל התנועה).

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר