ברק ביחד עם אושר ומיכאל וקנין ז"ל (צילום: אלבום פרטי)
ברק ביחד עם אושר ומיכאל וקנין ז"ל (צילום: אלבום פרטי)

אישי | תמונה שווה אלף מילים – וזאת גם קורעת את הלב

באמצע עומד ברק, הוא עומד שם בין שני חבריו הטובים אושר ומיכאל וקנין ז"ל. הם עבדו ביחד, בילו ביחד והיו במסיבה בדרום ביחד. שם נפרדו דרכם. לעד. פגשתי אותו בבית משפחת וקנין בקרית היובל, מנסה להסביר ולהבין מה בדיוק קרה שם, בתופת - וזה קרע לי את הלב | טור אישי

פורסם בתאריך: 16.10.23 07:42

התמונה הזאת קרעה לי את הלב.

הבחור באמצע זה ברק, הוא איבד את שני החברים הטובים שלו, התאומים מיכאל ואושר וקנין ז"ל מירושלים. הם בדיוק עבדו על פרויקט גדול ביחד.

הייתי בבית משפחת וקנין בקרית היובל וראיתי אותו. מנסה לשחזר כל רגע, נזכר, מספר לכל מי שרוצה לשמוע איך נסעו יחד למסיבה, איך הוא ניצל בנס, איך קרה האסון לכל החברים לידו. זה היה בשבוע שעבר, לאחר הלוויתו של אושר ז"ל, כשמיכאל עוד היה בגדר נעדר.

וראיתי את האמא שבורה, עייפה, מנסה להיאחז בתקווה באפיסת כוחות, עטופה בחברים ומכרים וזרים שבאו לבקר ולתמוך (וגם השרה מירי רגב שבאה לנחם), ״אחרי שאושר הלך, מיכאל זה כל מה שנותר לי", היא אמרה.

רגב הביעה הזדהות, הרי גם הבת שלה היתה במסיבה הארורה הזאת, אבל כנציגת הממשלה ספגה שם שאלות קשות.

 

 

אחת הדודות מקבלת טלפון וקופצת, אולי יש עדכון? כולם מסתכלים, אבל אז מתברר שזה הזמנה לאיזשהו כנס שמארגנת עמותה להורים של חטופים, "שיתקשרו ויגידו משהו על מיכאל! לא רוצים כנסים עכשיו", היא זעקה.

בשישי בבוקר הגיעה הבשורה, אחרי אושר, גם גופתו של מיכאל זוהתה. חברים מכל הארץ מגיעים ומספרים על טוב הלב של השניים, שכנה ממררת בבכי, "תמיד הוא היה עוזר לי עם הקניות, לא יודעת מי מהם, לא הבדלתי". החברים עונים שאי אפשר לדעת, כי שניהם היו כל כך טובים ותמיד עזרו לכולם.

כולם התפללו לבשורה טובה.

"מפה הם הלכו ישר לגן עדן, על קידוש השם", מנסה לנחם אחת החברות.

התאומים מיכאל ואושר ועקנין ז״ל, יהי זכרם ברוך.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר