אביאל אורן ז"ל, אורטל בובטס בן עיון ז"ל, דניאל אוחנה ז"ל (צילומים: באדיבות המשפחה, פייסבוק)
אביאל אורן ז"ל, אורטל בובטס בן עיון ז"ל, דניאל אוחנה ז"ל (צילומים: באדיבות המשפחה, פייסבוק)

גדלו ביחד, רקדו ביחד, נרצחו ביחד: בגילה נפרדים מאביאל, אורטל ודניאל ז"ל

אביאל אורן, אורטל בובטס בן עיון ודניאל אוחנה נסעו למסיבה בדרום עם חברים נוספים. הם לא חזרו מאותה מתקפה רצחנית של החמאס. דניאל ואורטל ז"ל, שהיו בני זוג, נקברו האחד ליד השנייה. "אנחנו הרוסים. זה פשוט רוע שאין כדוגמתו"

פורסם בתאריך: 19.10.23 09:13

ימים טרופים ומטורפים עוברים על ישראל. ימים בהם המוות לא מפסיק לדפוק על הדלתות. עוד שמות, עוד שכול, עוד משפחות שאיבדו את היקר להן מכל.

הסיפורים הקשים והתיאורים הבלתי נתפסים זורמים כמו נהרות שוצפים, בהם גם אלה ממסיבת הטבע 'נובה' שהתקיימה בסמוך לקיבוץ רעים, שבה, כך על פי ההערכות, נרצחו כ-400 צעירים וצעירות, שבסך הכל רצו לרקוד, רצו לחגוג את החיים וליהנות באוויר הפתוח עד שהמחבלים בני הבליעל הפכו את השמחה הזו לשדה קטל.

שכונת גילה, כמו ישראל, כולה נמצאת בימי שכול מתמשכים. עוד ועוד משפחות בשכונה, של לוחמים גיבורים בצה"ל לצד צעירים שהיו במסיבה, נוספו בשבועיים האחרונים למעגל השכול האין סופי. כשהגרוע מכל היו חוסר הידיעה, החרדות והחששות לצד התקוות. כך קרה לבני משפחותיהם של אביאל אורן ז"ל ואורטל בובטס בן-עיון ז"ל. אחרי ימים של חוסר ודאות ואי ידיעה על גורלם – קיבלו המשפחות את הבשורה הקשה. אביאל ואורטל ז"ל הצטרפו לדניאל אוחנה ז"ל, שגופתו זוהתה כמה ימים קודם לכן.

הם נסעו ביחד למסיבה. אורטל היתה בת הזוג של דניאל. אביאל הצטרף אליהם בנסיעה לדרום ביחד עם עוד חברים.


אביאל אורן ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

אביאל אורן ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)


"המשפחה בהלם, הרוסה, זה פשוט רוע שאין כדוגמתו", שיתף אחד מקרובי המשפחה של אביאל ז"ל את התחושות הקשות. "המחבלים הארורים ובני העוולה קטפו את חייהם של צעירים רבים בלי רחמים. בשבוע האחרון עוד התפללנו וקיוונו לנס, אבל אז הגיעו הבשורות הקשות שפשוט ריסקו את כולם".

דניאל אורן, אחיו התאום של אביאל ז"ל, המתין במשך שבוע וחצי לבשורות טובות על אחיו. הבשורות הללו לא הגיעו, במקומן הוא והמשפחה כולה קיבלו בשורות איוב. "'כִּי עָלָה מָוֶת בְּחַלּוֹנֵינוּ' בצער רב ויגון קודר אני מודיע על פטירתו של אחי בשר מבשרי הדם שלי אביאל אורן בן אסתר הי"ד", כתב דניאל והתקשה עוד להוסיף.

"הלב מדמם, אין סוף לכאב", אומרת רחל, קרובת משפחתו. "איך לא אראה את אביאלוש יותר? אבא תרחם. משפחה אהובה, תנוחמו משמיים ושלא תדעו יותר צער. השם יקום דמו".

 

 

בת משפחה נוספת אמרה: "כמה אהבנו אותו? כמה הבן שלי אהב אותו? לא מעקלים את זה. פשוט לא".

***


דניאל אוחנה ז"ל (צילום: פייסבוק)

דניאל אוחנה ז"ל (צילום: פייסבוק)


כאמור, מבין שלושת החברים שנסעו יחדיו – הראשון שגופתו זוהתה היה דניאל אוחנה. תושב גילה, בוגר המקיף גילה. "אין לי מילים כמה קיוויתי וציפיתי לבואך, אני בחיים לא אעקל את חסרונך", ספדה לו אחותו מור. "חיים שלי, מה אנחנו נעשה בלעדייך? הילד הכי יפה בעולם כולו. אני אוהבת אותך אח שלי הקטן. יהי זכרך ברוך. השם ינקום דמך?".

בת נוספת לבית משפחת אוחנה, קרן, ספדה לו בדף הפייסבוק וכתבה: "האור שלנו כבה. אח קטן שלי, כמה התפללנו, נאחזנו בתקווה ולו הכי קטנה שהיא. היו לך כל כך הרבה תוכניות חיים שלי, נקטפת מוקדם מידי על ידי בני העוולה החלאות, השם יקום דמך. רציתי להגיד לך תודה, תודה על מי שהיית – אדם שנון, מצחיק ואהוב על כולם".

הלוויתו של דניאל ז"ל נערכה ביום שישי שעבר. אז עוד היתה תקווה שחברתו אורטל בובטס בן עיון תימצא בחיים. התקווה הזו נמוגה לפני מספר ימים. גם היא נרצחה במתקפה האיומה. השניים לא נפרדו גם במותם. יהי זכרם ברוך.


אורטל בובטס בן עיון ז"ל (צילום: פייסבוק)

אורטל בובטס בן עיון ז"ל (צילום: פייסבוק)


עדיאל נפרדה ממנה בדף הפייסבוק וכתבה: "קטנצ'יק שלי. איזה לב טוב וטהור היה לך. כל כך הרבה אור ואמת הכנסת לעולם, ככה כמו שאת, מלאה באנרגיה שמחת חיים פרגון פשטות, ילדה של אהבה. אמיתית שזה כואב. בעולם של מסכות את היית כל כך טובת לב, בעולם של שקרים את היית אמת, קטנטונת שלי.

"תודה שזכיתי להכיר אותך, לנצח חרוט בליבי הטוב שלך, ההודעה ששלחת לי. ה׳ יקום דמך, את במקומות הכי גבוהים למעלה, יהי זכרה ברוך".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר