הנשיא יצחק הרצוג עם הספר "מיי קאמפף" מתורגם לערבית (צילום: דוברות בית הנשיא)
הנשיא יצחק הרצוג עם הספר "מיי קאמפף" מתורגם לערבית (צילום: דוברות בית הנשיא)

הנשיא חשף: ספרו של היטלר בבסיס טרור שהסווה כחדר ילדים

נשיא המדינה יצחק הרצוג חשף בריאיון לרשת BBC הבריטית כי עותק מתורגם לערבית של ספרו של הצורר הנאצי אדולף היטלר "מיין קאמפף" אותר על ידי צה"ל בחדר ילדים בבית אזרחי, ששימש בסיס טרור של חמאס ברצועת עזה. הרצוג: "המחבל כתב הערות ולמד שוב ושוב את האידיאולוגיה", הוא אמר

פורסם בתאריך: 13.11.23 08:14

נשיא המדינה יצחק הרצוג חשף היום (ראשון) בריאיון לרשת BBC הבריטית כי עותק של ספרו הנודע של אדולף היטלר "מיין קאמפף" בתרגום לערבית אותר על ידי כוחות צה"ל בחדר ילדים בבית אזרחי ששימש בסיס טרור של ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה.

במהלך פעילות כוחות צה"ל בצפון רצועת עזה בימים האחרונים איתרו הכוחות בסיס טרור של מחבלי חמאס, שכלל מעבדות אמל"ח וחומרי נפץ, בתוך חדר ילדים בבית מגורים אזרחי – הוכחה נוספת לפעילותו של חמאס בלב האוכלוסייה האזרחית בעזה. בין החפצים שאותרו במקום נחשף עותק בערבית של הספר "מיין קאמפף" אשר מציג את משנתו של הצורר הנאצי. הספר נמצא בין חפציו האישיים של אחד מהמחבלים, ובתוכו ניתן להבחין בסימונים ובהדגשות לצד הערות בכתב, אשר מלמדים על העמקה בחייו ובתפישתו האנטישמית של היטלר מצד המחבלים.


הספר "מיי קאמפף" מתורגם לערבית (צילום: דוברות בית הנשיא)

הספר "מיי קאמפף" מתורגם לערבית (צילום: דוברות בית הנשיא)


 

 

בריאיון התייחס הרצוג למציאת ספרו של היטלר בידי מחבלי חמאס: "זהו הספר שהוביל לשואה ולמלחמת העולם השנייה. הספר הזה נמצא בצפון עזה, בחדר ילדים שהפך לבסיס המשמש לפעילות טרור של ארגון הטרור חמאס. המחבל כתב הערות, סימן את הסעיפים ולמד שוב ושוב את האידיאולוגיה של היטלר לשנאת היהודים, להרג יהודים, לשריפה ולשחיטה של יהודים באשר הם. זו המלחמה האמיתית שאנו מתמודדים איתה".


הדגשים והערות מתוך הספר "מיי קאמפף" (צילום: דוברות בית הנשיא)

הדגשים והערות מתוך הספר "מיי קאמפף" (צילום: דוברות בית הנשיא)


בריאיון התייחס הנשיא גם לטענות השקריות של חמאס ואמר: "החמאס משקר ומוסר מידע מוטעה – יש חשמל בבית החולים שיפא, הכל פועל, אנחנו מדברים עם מנהלי בית החולים. לא נכנסנו לבית החולים שיפא, שם לצערי יש בסיס טרור ענק הפועל מתחתיו. המפקדה וכל מטה הפעילות של חמאס-דאעש נמצא ממש מתחת לשיפא. מה בדיוק אנחנו אמורים לעשות? להשאיר את זה כמו שזה ואז בעוד כמה שנים נעבור שוב את אותו הדבר? ואתם תגידו לנו שזה לא פרופורציונלי, וייהרגו לנו שוב אזרחים. אז אנחנו קוראים לכל האזרחים הבלתי מעורבים לעבור לבית חולים אחר בקרבת מקום. אנחנו מתאמים את זה בעדינות רבה עם כל הכוחות סביב המקום. חמאס הוא זה שעוצר בעדם".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר