חניה בכחול-לבן בירושלים ללא קרדיט צילום, רפי צילם
חניה בכחול-לבן בירושלים

אחרי הביקורת: החל מיום שני – אכיפת חניה כבשגרה

מאז החלה מלחמת 'חרבות ברזל' כמעט ולא בוצעה אכיפה על עבירות חניה, כולל חניה על מדרכות. בעקבות תלונות רבות של תושבים ופנייה של התקשורת - הוחלט בעיריית ירושלים כי מיום שני תבוצע אכיפה שגרתית ומלאה. המפונים מקו העימות פטורים מתשלום על חניה בהרשמה מראש

פורסם בתאריך: 15.11.23 11:25

הסוף לחניה בלי תשלום: החל מיום שני הקרוב, 20.11.2023, פקחי עיריית ירושלים יחזרו לבצע אכיפת חניה כבשגרה.

יצוין כי מאז תחילת המלחמה כמעט ולא התבצעה אכיפה בירושלים – כולל עבירות חניה מסוכנות כמו חניה על מדרכות, דאבל פארקינג ועוד. בכיכר ספרא לא הוציאו שום הודעה רשמית על הפסקת האכיפה, ובחלקים מסוימים של העיר כן בוצעה אכיפה – אבל השורה התחתונה היתה שלא לרשום דוחות על חניה בכחול לבן ללא תשלום ולא לתת דוחות בקרבת המלונות של המפונים מיישובי קו העימות בדרום הארץ ובצפונה.

כעת כאמור, גם בעקבות תלונות רבות שהתקבלו במוקד העירוני 106 על עבירות חניה מסכנות, הוחלט בעירייה להחזיר את האכיפה על כנה. החל מיום, שני, כאמור, יחזרו הפקחים העירונים להסתובב ברחבי העיר וייתנו דוחות לאלו שיחנו שלא כחוק או שלא שילמו על חניה בכחול לבן.

 

 

בעירייה מציינים כי "תבוצע אכיפה שגרתית ומלאה של חנייה בכל רחבי העיר, וזאת הן בחנייה מוסדרת, כולל בכחול לבן ותו אזורי, לצד עבירות חניה המסכנות חיים".

יחד עם זאת, על מנת להמשיך ולהקל על המפונים מיישובי קו העימות מהדרום ומהצפון – העירייה מאפשרת להם להמשיך להחנות את רכביהם ללא תשלום (בכחול-לבן או במקומות של תו אזורי) בכל רחבי העיר וזאת בתנאי שיערכו רישום מקדים של רכביהם במערכת החניה הייעודית שנפתחה עבורם.

"יש להקפיד להחנות את הרכבים בהתאם להנחיות והוראות התמרור", מציינים בעיריית ירושלים. "כולנו חונים כנדרש ומאפשרים תנועה חלקה, הנאה מהמרחב הציבורי וביטחון למשתמשי הדרך".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משה אפעל

    צתחמן לפמיכם בואו לראות כיצד מכוניות של הפיקוח העירוני ועובדיו חונים בחוסר סדר באדום לבן ללא קשר למלחמה וללא קשר אני אוהב אותם אבל המצב פה ברוחב הצבי בירושלים בלתי נסבל !!! בואו לראות

  2. משה

    הכל רעש וצלצולים של השקלים שזורמים לקופת העיריה שלא באשמתה שאינה יכולה להכיל את כמויות כלי הרכב הנמצאים במרחב העירוני

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר